גאווה לאומית: נועה קירל הגיעה למקום ה-3 באירוויזיון

לאחר שהנציגה הישראלית בתחרות האירופית צברה 362 נקודות, היא אמרה: "זה מעבר לכל דמיון, אני הכי מאושרת בעולם" לורין השבדית, שניצחה בשנת 2012, זכתה גם השנה ופינלנד הגיעה אל המקום השני איזה מדינות העניקו לנו דוז פואה? כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לאחר שקיבלה 362 נקודות, נועה קירל, נציגת ישראל באירוויזיון 2023, הגיעה אל המקום השלישי והמכובד מאוד בגמר של תחרות השירה האירופית. בתחרות עצמה ניצח השיר "Tattoo" של לורין השוודית, שקיבלה 583 נקודות, אחרי שעקפה את פינלנד, שהגיעה אל המקום השני עם "צ'ה צ'ה צ'ה" ו-526 נקודות. איטליה הגיעה למקום הרביעי לאחר שקיבלה 350 נקודות.

מערכת הפורטל מציינת כי לאחר שהסתיימה התחרות, קירל אמרה: "זה מעבר לכל דמיון, אני הכי מאושרת בעולם. מקום שלישי זה מטורף! אני מרגישה שהשארנו חותם, במיוחד בתקופה שאנחנו עוברים. רק התחלנו". כצפוי, לורין השוודית זכתה באירוויזיון השנה עם השיר "Tattoo", אחרי שקיבלה 583 נקודות. זו הפעם השנייה שבה היא מנצחת, לאחר שזכתה בתחרות גם בשנת 2012 עם "Euphoria".

ולסיום, נועה קירל? קיבלה 362 נקודות, והגיעה אל המקום השלישי והמרשים. כל הכבוד לפנומנלית הישראלית שלנו! המדינות שהעניקו לנו את מקסימום 12 הנקודות: איטליה, צרפת, אזרבייג'ן, ארמניה ופולין. זו חלוקת הנקודות של הקהל הישראלי: פינלנד – 12 נקודות, נורבגיה – 10 נקודות, אוקראינה – 8 נקודות, איטליה – 7 נקודות, קרואטיה – 6 נקודות, מולדובה – 5 נקודות, שוודיה – 4 נקודות, ארמניה – 3 נקודות, צ'כיה – 2 נקודות, צרפת – נקודה אחת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן