הלם: נועה קירל ניצלה מפדיחת ענק שהייתה הורסת לה את גמר האירוויזיון

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי בחזרת השופטים, שהציון בה משוקלל לגמר, הרקדנים לא הצליחו להוריד את המכנסיים בקטע הרלוונטי מקירל. ברגע האחרון היא הצליחה להיחלץ. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי נועה קירל ערכה אמש (שישי) בליברפול את חזרת השופטים של האירוויזיון וניצלה מפדיחה ענקית שהייתה עלולה לפגוע לה בניקוד לגמר במוצ"ש. רגע לפני הפיק בביצוע שלה שבו היא מתחילה לרקוד לא הצליחו הרקדנים להוריד ממנה את המכנסיים עד השניה האחרונה שבו התחיל הריקוד. קירל הפגינה מקצועיות והצליחה להיחלץ מזה ברגע האחרון.

חזרת השופטים היא חזרה שבה שופטים מכל המדינות המשתתפות צופים בה ומנקדים את הביצועים. הניקוד שלהם מהווה 50 אחוזים מהשקלול הסופי. כאן המקום להוסיף ולחדש כי הבוקר, קירל, שתופיע היום בגמר, פנתה במסגרת קמפיין של משרד החוץ ולפ"מ לחובבי התחרות בחמש שפות מרכזיות באירופה: ספרדית, איטלקית, הולנדית, פולנית ואנגלית – בבקשה שיצביעו לה. "בימים הקשים האלה חשוב להביא שמחה וגאווה לישראלים".

מערכת פורטל "עומרי חיון" סבורה כי קירל המוכשרת והדייקנית ללא ספק תפתיע ובענק. כמו כן, המערכת צופה את זכייתה בתחרות הבנלאומית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן