סופי: הופעתם של בקסטריט בויז בישראל בוטלה!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הלהקה האמריקנית הייתה צפויה להופיע בישראל במוצ"ש הקרוב, אך בעקבות ההסלמה הביטחונית – הופעתם בוטלה. "מתוך דאגה עמוקה לביטחון קהל הצופים הוחלט לדחות את המופע. בזמן הקרוב נעשה כל מאמץ לתאם ולעדכן בדבר מועד חדש". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בעקבות המצב הביטחוני ומבצע "מגן וחץ" – הופעתם של להקת בקסטריט בויז, שהייתה מתוכננת להתקיים מחר (שבת) בלייב פארק ראשון לציון, בוטלה. לפי גורמים: "הביטול נובע מהערכת סיכונים. כל מקרה נבחן לגופו בהתאם לאיומים. מיקום ההופעה ומתחם ההופעה שונים מפארק הירקון".

מטעם חברת ההפקה לייב ניישן נמסר: "עקב חוסר היציבות ואי-הבהירות המתמשכת באשר למצב הביטחוני ומתוך דאגה עמוקה לביטחון קהל הצופים ומעריצי הלהקה, החליטו נציגי לייב ניישן במשותף עם חברי להקת הבקסטריט בויז ומנהליה לדחות את ההופעה שאמורה הייתה להתקיים מחר. בזמן הקרוב נעשה כל מאמץ לתאם ולעדכן בדבר המועד החדש למופע". עוד הוסיפו כי "כלל הכרטיסים יהיו תקפים לתאריך החדש שייקבע, עדכון נוסף יפורסם באתר טיקטמאסטר ישראל".

אחרי שסיימה את הופעותיה במצרים ואבו דאבי, הלהקה הייתה צפוי לשוב לביקורה השלישי בישראל, לאחר שזו הופיעה בארץ פעמיים בעבר – ב-2015 וב-2018. הופעתם הראשונה שתוכננה להתקיים בקיץ 2014 בוטלה עקב מבצע "צוק איתן" והמצב הביטחוני בארץ. תחילה, עם הסלמת המצב הבטחוני, מהפקת המופע עדכנו כי הוא יתקיים כמתוכנן בכפוף להתפתחויות הביטחוניות.

מההפקה נמסר כי "בשלב זה אנחנו מתנהלים כרגיל, תוך כדי שאנחנו עוקבים ומתעדכנים כל הזמן גם מול הגורמים השונים בחו"ל וגם מול הגורמים בישראל", נמסר אז מחברת ההפקה לייב ניישן ישראל. "חשוב לנו שתדעו שגם צוות ההפקה בארץ וגם המנהלים וצוות ההפקה של הלהקה ממשיכים כרגע בהתאם ללוח הזמנים שנקבע ונמצאים בשיא ההכנות למופע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן