הלם! איתי לוי מתקרב ל"ליכוד" ולחברי כנסת

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי במהלך ארוחת הערב המרתקת שנערכה בביתו של איש העסקים שפי ששון, פעיל הליכוד הוותיק, שר לוי את ״שבחי ירושלים״ לרזה פהלווי שאביו הודח משלטון איראן. בשבוע הבא יופיע איתי כמופע המרכזי בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל וכך הזדמנה לו הכנה ראויה לקראת הטקס המרגש. כל הפרטים

מערכת הפורטל מעדכנת אתכם ברגע מרגש במיוחד לאיתי לוי ולקובי פרץ. רזה פהלווי, בנו של מנהיג איראן שהודח במהפכה אשר הגיע לביקור היסטורי בארץ עם אשתו, נפגש עם הזמר, אחד המצליחים בישראל, בארוחת ערב משותפת, עם שרת המודיעין גילה גמליאל.

במהלך ארוחת הערב המרתקת שנערכה בביתו של איש העסקים שפי ששון, פעיל הליכוד הוותיק, שר לוי את ״שבחי ירושלים״. בשבוע הבא יופיע איתי כמופע המרכזי בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל וכך הזדמנה לו הכנה ראויה לקראת הטקס המרגש.

למי שלא הכיר, פהלווי כתב בעמוד הטוויטר שלו כי הוא נוסע לישראל: "כדי להעביר מסר של ידידות מהעם האיראני, לעבוד יחד עם מומחי מים ישראלים על דרכים להתמודד עם הניצול לרעה של המשטר את משאבי הטבע של איראן, ולחלוק כבוד לקורבנות השואה ביום השואה". לסיום, הוא הסביר "אני רוצה שעם ישראל ידע שהרפובליקה האסלאמית לא מייצגת את העם האיראני. ניתן להצית מחדש את הקשר העתיק בין עמינו, לטובת שני העמים. אני נוסע לישראל כדי למלא את תפקידי לקראת אותו עתיד טוב יותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן