אחרי שהפכה לדיירת השנויה ביותר במחלוקת: דיאן חוזרת לאח הגדול?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי הכוכבת של העונה האחרונה ברשת 13, אמורה לתפקד על תקן האחות הדיגיטלית בעונה החדשה. הדיירת הזכורה עשתה אודישן בתחילת השבוע ואם תקבל את התפקיד בעונה הקרובה היא, בין היתר, תראיין, את המודחים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת כי דיאן שוורץ, הדוגמנית כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול" ששודרה ברשת 13, עומדת כנראה שוב לקשור את חייה בבית הכי מוכר במדינה לעונה החדשה שעומדת להפתח בעוד זמן קצר כשהליהוקים לקראת סיום.

שוורץ, תחזור לשיתוף פעולה גם בעונה הבאה ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון היא תתפקד על תקן האחות הדיגיטלית בעונה החדשה, אם כי דבר עדיין לא נחתם סופית. הדיירת הזכורה עשתה אודישן בתחילת השבוע וכל המעורבים מרוצים ובעונה הקרובה היא, בין היתר, תראיין, את המודחים, ראיון שלא נערך איתה בשל העליהום עליה בעקבות התבטאויותיה בתוך הבית.

עוד נציין כי רק לאחרונה היא גילתה כי תמונת עירום מזויפות שלה החלה לרוץ ברשת. שוורץ העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא זעמה על הנושא: "שבוע טוב? לא כל כך! אני מזועזעת. מסתבר שרצה תמונה מזויפת שלי בעירום! קם בנאדם בבוקר, לוקח תמונה בבגד ים, מלביש עליה גוף עירום ומפיץ את זה בכל מקום", כתבה תחילה שוורץ.

לסיום, כוכבת "האח הגדול" הוסיפה: "מישהו השתגע??? מדברים הרבה על הבינה המלאכותית ומה שזה הולך להביא, אבל מישהו הגזים ולקח את זה צעד אחד קדימה מדי. אל תתנו יד לדברים האלה, זו יכולה הייתה להיות ילדה צעירה שלא יודעת איך להתמודד עם זה. מפחיד!".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן