סטטיק משתף בחוויה האישית שלו בצל השואה: ״להיות יהודי משמע להיות רדוף״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי לרגל יום השואה שחל היום הזמר שאומץ על ידי משפחתו משתף בסיפור של אביו ועל משפחתו שלא הצליחה לשרוד את השואה ויצא במסר לעם ישראל. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי לרגל יום השואה הזמר סטטיק שאומץ על ידי משפחתו, שיתף את סיפור המשפחה של אביו. "המשפחה של אבא", כך קרא לתמונה המשפחתית ששיתף וכתב: "ככה קראנו לתמונות האלו כל הילדות. לא היה ברור לי אז מי הם באמת האנשים שבתמונה ומה הם קשורים לאבא ובטח שבטח לא הבנתי למה אנחנו אף פעם לא פגשנו אותם".

עוד הוסיף וכתב כי "עם השנים התעניינתי בתמונות שיושבות בסלון בבית הורי בחיפה עד היום והבנתי את האמת הנוראית: בשתי התמונות האלה אנשים שונים מלבד אדם אחד, שבראשונה עומד בחליפה ובשנייה עומד בשורה השנייה מאחורה בצד שמאל. אותו האדם הוא סבא שלי – אבא של אבא. בתמונה אחת הצד של אביו במשפחה, ובשנייה – הצד של אימו".

לסיום, ציין וכתב כי "למה זו אמת נוראית? כי מכל המשפחה הזו שהייתה לו (והמורחבת יותר) הוא היחיד ששרד. היחיד שהצליח להתחמק מהזוועות. ומה נשאר מהשאר? הרי ששמות של חלקם אנחנו לא יודעים, מה עלה בגורלם אנחנו לא יודעים, מה יכלו להיות אנחנו לא יודעים והדבר היחיד שהשאירו אלו התמונות האלו – על שולחן קפה פינתי בסלון בחיפה. אני מסתכל על האנשים התמימים, שלא רואים את הנורא שמתקרב אליהם ותוהה – מי הייתם? מי יכולתם להיות? כמה בני דודים ודודים יכולתם להשאיר לי בעולם? בלתי נתפס. לצערי גם את סבי זכרונו לברכה לא זכיתי להכי וכשהלך לעולמו גם הסיפורים שלהם נטמנו איתו באדמה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן