טיטי איינאו זורקת פצצה שמתפוצצת לכל התעשייה בפנים! ועוד בלבן!

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי העובדה שטיטי איינאו הייתה כלה יפה בטירוף לא באמת מפתיעה, כי מדובר באחת הנשים היפות בארץ. שמלת הכלה הייתה מרהיבה עם השראה ברורה מבית המלוכה האנגלי, אבל אנחנו התאהבנו בשמלה השנייה שהייתה גם מאותו עולם רק יותר נועזת. השמלה השלישית הייתה כבר ממש יציאה. כל הפרטים

מערכת הפורטל, מודה, טיטי איינאו נראתה מדהים בשמלות הכלה שלה. אחת הנשים היפות בעולם נישאה אתמול לבן זוגה צחי פרנקל בשלוש שמלות של בית האופנה מרגוט, בעיצובן של שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן. היא עשתה את זה בשתי שמלות ראשונות מודרניות וגיאומטריות ושמלה שלישית סקסית שתפסה אותנו לא מוכנות.

כולם מדברים על השמלה הראשונה, וכנראה בצדק. ההשראה של המעצבות, לדבריהן, היא ״מינימליזם קלאסי השואב השראה ממלכות אנגליה לדורותיהן. עיצבנו שמלה צמודה בגזרת סטרפלס ואוף-שולדר מתוחכם וא-סימטרי ללא חיתוך מותן. בחרנו שהשסע יהיה מאחור כדי לשמור על קלאסיקה ונוחות. השמלה עוצבה מבד קרפ לבן והוספנו לה שובל המתחבר לגב וניתן לשליפה״.

השמלה השנייה, ממש נראתה מאותה הקולקציה, רק נועזת יותר. ״המטרה הייתה ליצור מעין הדפס בתעתוע ראייה, ויחד עם זאת לשמור על קווים קלאסיים אך יותר משוחררים״, אומרות המעצבות. לשם כך, הן בחרו שני סוגים שונים של בד סאטן ושילבו ביניהם בחיתוכים עגולים וא-סימטריים שהחמיאו לגזרת הגוף.

השמלה האחרונה כבר הייתה ממש יציאה, בהשראת אחד העשורים הכי ידועים לשמצה אבל גם מעניינים אופנתית  האייטיז. המעצבות בחרו תחרה שמזכירה מפות וינטג׳ על מנת לייצר ניגודיות בין וינטג׳ לשיק, ויצרו שמלה עם מחשוף עמוק, חצאית קצרה עם שסע וקימונו עם כריות כתפיים מאותו בד תחרה. קרדיט צילום: אספוסה צלמים

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן