"שכבתי מפרקסת עד שמד"א בואו" – נסרין קדרי במצב דרמטי ומטלטל

לאחרונה סיפרנו לכם כאן, בפורטל "עומרי חיון" על הסדרה הדוקומנטרית החדשה על חייה של הזמרת נסרין קדרי "נסרין אגדה". עכשיו, מערכת הפורטל מציגה לכם הצצה מעניינת במיוחד לקטע מתוך הסדרה. 

כידוע, בתחילת השבוע התקיימה השקת הסדרה בסינמה סיטי גלילות, אליה קדרי הגיעה כשהיא מלווה בבעלה רום שמיר, שכמובן לוקח גם הוא חלק פעיל בריאליטי החדש והמסקרן. המצלמות ליוו את בני הזוג במשך השנה החולפת, שכללה לא מעט אירועים דרמטיים ומרגשים, ביניהם חתונתם המדוברת ולידת בנם הבכור ריף עמיאל.

בקטע, נשמעת קדרי, אומרת שאין לה בעיה עם ביקורות וטוקבקים ברשת. בעלה, החל לספר מה קרה בזמן הלחץ בו הייתה נסרין. "הרגשתי שהייתי לבד בעולם הזה. כשלילד עוד לא היה עם דופק בבטן שלי החלו לעלות פוסטים נוראיים". נסרין, המשיכה ואמרה עוד כי "אני כל כך רוצה להגיע לרגע שאוכל להגיד שהכל בסדר ויש לו דופק ושהוא בריא והוא מוגן, תנו לו, תנו לו.."

עוד נוסיף ונציין, כי באחד מן הראיונות האחרונים של הזמרת היא התייחסה לאימהות הטרייה ואמרה כי "חיכיתי לזה כל החיים. זו חוויה כל כך מדהימה בעיניי להיות אמא סוף סוף. אני אימהית במקור שלי, דואגת לכולם, מחבקת, מגשרת ועוזרת. פתאום כשזה שלך, ההתרגשות הולכת ומתגברת. ויש אחריות כמובן, היום אני צריכה לקבל אחריות לילד קטן. חזרתי לעבודה כל כך מהר אבל כמובן לא הייתי יוצאת לבמות אם לא הייתי מרגישה שהוא בטוח במאה אחוז. כולם שומרים עליו, יש לי עזרה, והכל בסדר".

צפו בקטע הספווילר מתוך הסדרה:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן