מאוהבים: דניאל גרינברג ואייל גולן חוגגים ורוקדים צמוד בעופר ניסים

מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת וחושפת כי הזמר וגרושתו תועדו הלילה רוקדים יחד צמודים במסיבת פורים של עופר ניסים. עם זאת, אנחנו, כאן בפורטל לא פעם כתבנו על ה"קאמבק" אשר מתבשל. כל הפרטים

אז ככה, הזמר אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג תועדו הלילה (ראשון) רוקדים יחד צמודים במסיבת פורים של עופר ניסים ובהפקתו של שמעון שירזי. אז, הקרבה בין השניים בהחלט מרגשת. עוד נציין כי בשבועות האחרונים, דיווחנו וחשפנו לכם כאן, בפורטל "עומרי חיון" כי האקסים המפורסמים מכוונים ל"קאמבק".

כאן המקום לתזכר אתכם בחשיפת הענק של מערכת הפורטל בכל הנוגע לדלקה שפרצה אתמול (שבת) בצהריים מחוץ לביתו של אייל גולן ברחובות. 

אז האם מדובר באיום מהעולם התחתון? כידוע, אתמול, שני רכבי היוקרה של אחותו של הזמר אייל גולן עלו באש ונשרפו במהלך ביקור של מאיה, אחותו של גולן בביתו ברחובות. לוחמי האש מתחנת רחובות הוקפצו לזירה והשיגו שליטה על האש. במכבי האש פתחו בחקירת האירוע וגם המשטרה כמובן. ועד שהמשטרה או לוחמי האש יגיעו אל הממצאים או המסקנות צפו בדניאל גרינברג ואייל גולן רוקדים ונהנים במסיבת פורים המצליחה והמסורתית מבית עופר ניסים ושמעון שירזי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן