"אייל גולן ודניאל גרינברג מאוהבים אבל עושים הכל להסתיר את זה מהתקשורת הם ביטלו צימר זוגי בצפון״

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי אייל גולן ודניאל גרינברג ביטלו לכאורה את נסיעתם לצפון. גם הצימר בוטל. לפורטל נמסר כי "מאוהבים אבל עושים הכל להסתיר את זה מהתקשורת". כל הפרטים

"אייל גולן ודניאל גרינברג מאוהבים אבל עושים הכל להסתיר את זה מהתקשורת הם ביטלו צימר זוגי בצפון״ כך מוסרים הבוקר למערכת הפורטל. נפתח ונתזכר אתכם כי חשפנו לכם כאן לראשונה כי הזמר אייל גולן ודניאל גרינברג נצפו יחד. האם "הקאמבק" החל? ככל הנראה, כן. הכותרת ההיא, התייחסה ברובה למערכת היחסים בין אייל לדניאל אשר הולכת ומתעצמת בשנית.

בנוסף, בימי החג האחרונים השניים נצפו ואף הצטלמו יחדיו מחויכים מספר פעמים. בין היתר, עם ילדיהם, מחופשים לרגל חג הפורים. כאמור, חידשנו לכם כי השניים תכננו נסיעה משותפת לצפון הארץ ואף סגרו צימר רומנטי. כל על פי מקורבים לשניים.

עכשיו, מתברר כי הנסיעה בוטלו ויחד איתה גם הצימר. "אייל ודניאל מאוהבים אבל עושים הכל להסתיר את זה מהתקשורת. הם ביטלו צימר זוגי בצפון״ כך מסרו היום יודעי דבר ומקורבים לשניים. לכל "אירועי הזוגיות", מתווספת העובדה כי גרינברג סובלת לאחרונה מדיכאונות וחרדות חוזרות, כך על פי דבריה. המערכת, הייתה בטוחה כי "הקאמבק" המיוחל יפתור את הסוגייה הבריאותית של גרינברג, או לפחות תעזור מעט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן