דרמה באירויזיון: המהמהרים הכבדים בדולרים -״נועה קירל תסיים במקום הראשון או השני״

לאחר המתנה ממושכת ועמוסת ציפיות, כידוע, "יוניקורן" השיר שייצג את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון הקרובה  נחשף במהלך משדר מיוחד, לפני מספר ימים שבו שודר לראשונה גם הקליפ שצולם בפולין. עכשיו, למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי אתרי הימורים בלתי חוקיים החלו להמר על השיר של קירל. המהמרים מכוונים גבוה. עד המקומות הראשונים. כל הפרטים

אז ככה, לאחר ציפייה רבה נחשף ביום רביעי האחרון השיר "יוניקורן" שאיתו תייצג הזמרת נועה קירל את ישראל באירוויזיון 2023 שייערך בליברפול. במהלך משדר מיוחד בערוץ "כאן11", שודר כאמור הקליפ של השיר שצולם בפולין ובו נראית קירל בין היתר כשהיא חלק מגוף של סוס בעזרת הדמיית מחשב. קירל אמרה עוד בטרם חשיפת השיר כי "העבודה על הריקוד בקליפ אתגרה אותי מאוד, עבדתי על זה מאוד קשה" כך אמרה קירל.

השיר "יוניקורן" ("חד קרן" באנגלית, ר"ב)  נוצר על ידי קירל בעצמה, דורון מדלי, שהיה בין יוצרי השיר Toy שזכה באירוויזיון, הזמרת מאי ספדיה והמפיק ינון יהל, ונחשף כאמור בערב יום רביעי האחרון, כשהזמרת הופיעה במלון דן אילת. בקליפ נראית נועה קירל מפריעה לסועדים באמצע ארוחה יוקרתית כשהיא רוקדת על התקרה. בהמשך היא רוקדת בחללים שונים – במה ריקה, סטודיו לריקוד, מסדרון של בית מלון, כשלקראת סיום הקליפ, קירל מקבלת גוף של חד קרן. "יוניקורן" ברובו מבוצע באנגלית, מלבד קטעים קצרים בעברית: "אנ'לא כמו כולם. מול כל העולם, לא!, אין לי דאווין, לא!".

עכשיו, מערכת פורטל "עומרי חיון" מעדכנת אתכם לראשונה אתרי הימורים בלתי חוקיים החלו להמר על השיר של נועה קירל. כפי שחשפנו לכם בכותרת, אותם המהמרים, ככל הנראה "נדלקו" על השיר החדש והמפתיע, מכיוון שהם ממקמים ומדרגים את השיר בטבלאות ההימורים בין המקומות הראשונים. לסקרנים מבינכם ולמען הסר ספק, מקום ראשון ושני. עוד נציין, כי סכומי ההימורים הם די גדולים מכיוון שלא מדובר במטבעות הישראליים אלא בדולרים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן