נחשף: השיר הרשמי של נועה קירל לאירויזיון – לא תאמינו לאיזה מקום הגיעה קירל בטבלת ההימורים!!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת ומדווחת לכם כי השיר "יוניקורן" שרובו באנגלית אך שזורים בו מילים בעברית. בהצלחה לקירל, מחזיקים אצבעות. בינתיים זה לא הרשים יותר מדי את הקהל. שעתיים לאחר השמעתו, הכוכבת ירדה אל המקום השביעי בתחזיות. כל הפרטים

אז ככה, למערכת הפורטל נודע כי אחרי שאמש (רביעי) נחשף השיר הישראלי של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה, "יוניקורן" שנכתב על ידי דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה, השיר שנבחר על ידי ועדה פנימית לא כל כך מתרומם בתחזיות לקראת התחרות.

השנה מציינת ישראל 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון, מתוכן זכתה 4 פעמים ושבע פעמים דורגה בין חמשת המקומות הראשונים. האם לקירל יש סיכוי אמתי לזכות, כרגע יש צורך במכונה משומנת.

נועה קירל, מסרה לאחר חשיפת השיר: "כבר תקופה ארוכה שאני שומרת בסוד את יוניקורן, ואין לכם מושג איזו הקלה זו לשתף אותו איתכם סוף סוף! אז אחרי תהליך יצירה ארוך ומרגש עם מיטב היוצרים הטובים ביותר בישראל, אני גאה לייצג את המדינה שלנו עם השיר המיוחד הזה ומבטיחה לעשות הכל, אבל הכל, כדי שאירוויזיון 2024 יתקיים בישראל. תתחילו להחזיק אצבעות!".

קירל, יוצרת זמרת ורקדנית היא עצמה יוניקורן במוזיקה הישראלית. בגיל 14 היא פרצה לתודעה, דרך הקהל הצעיר ועד לכל עם ישראל, עם שורת להיטי ענק שמשלבים ניחוח בינלאומי. בגיל 21 היא כבר הפכה לאמנית הצעירה ביותר בהיסטוריה של ישראל, שהופיעה בפארק הירקון מול 35 אלף איש. לאורך הקריירה היא כיכבה בסדרת נוער, הייתה שופטת בתוכניות כישרונות בטלוויזיה. עם רשימת הישגים אדירה ותארים כמו זמרת השנה, שיר השנה, אשת השנה במוזיקה, נועה קירל היא כוכבת הפופ המצליחה בישראל.

כידוע, מזמן לא הייתה למדינת ישראל נציגה באירוויזיון כמו נועה קירל, שמגיעה במעמד של מלכת הפופ הישראלית. מאחר והיא לא זמרת אנונימית, מטבע הדברים הופעה מאכזבת על בימת האירוויזיון יכולה לפגוע לה בקריירה ולכן הדילמה שלה היתה אמיתית. כאמור, מערכת פורטל "עומרי חיון" מאחלת בהצלחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן