דניאל גרינברג נשברת: ״מצב נפשי קשה אני חוטפת ללא הפסקה התקפי חרדה״

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה את תשומת ליבכם לכך שמתברר שלפתוח עסק חדש עם שני ילדים בבית זה דבר לא פשוט בכלל. בסשן שאלות-תשובות באינסטגרם שלה, דניאל גרינברג שיתפה את העוקבות שלה בקשיים שהיא חוותה מאז שהשיקה את מותג הבגדים שלה וחשפה שהיו גם "התקפי חרדה, חוסר אנרגיה והמון רצון לבכות". כל הפרטים

לאחר שספגה לא מעט ביקורת על מחירי הבגדים של המותג החדש שהשיקה, דניאל גרינברג חושפת שפתיחת העסק החדש גבתה ממנה מחיר נפשי כבד. היא מודה שרק לאחרונה הצליחה לצאת ממנו, בעיקר בזכות שני ילדיה, רון ומיאל, שהזכירו לה שאין לה אפשרות ליפול, אלא רק "קצת להישבר ולקום".

בסשן שאלות תשובות באינסטגרם, עוקבת שאלה את דניאל איך היא מרגישה. השאלה הפשוטה כנראה נגעה לדניאל בול בנקודה כי היא החליטה לשתף את העוקבות בתקופה הקשה שעברה עליה: "אני אהיה כנה איתכן כי זה הדיל בינינו", פתחה גרינברג, "אני בתקופה קצת ירודה אנרגטית, זה מורכב מהמון דברים שאני מקבלת ומבינה.

"אלה החיים לבנות ולהקים עסק זה לא דבר פשוט, נלוות לזה אחריות אדירה, מעבר לעסק שלי אני גם עובדת ומגדלת את שני המלאכים שלי. בשבועיים האחרונים הרגשתי שאני קורסת ומעמיסה על עצמי. זה בא לידי ביטוי בחולי, התקפי חרדה, מיגרנות, חוסר אנרגיות והמון רצון לבכות".

על אף כל הקשיים שתיארה, גרינברג מספרת מה עזר לה לצאת מהתקופה המורכבת: "אבל מזל שיש לי את רון ומיאל. באמת מזל, אמא לא יכולה ליפול. קצת להישבר ולקום. הם לא מסכימים", כתבה והוסיפה אמוג'י מחייך. "אז עכשיו אני בטוב ברוך השם, נושמת ומודה על הכל". משמח.

נזכיר שלפני כחודש דניאל גרינברג השיקה את מותג בגדי הילדים החדש שלה שנושא את שם בתה הבכורה, מיאל. לצד תגובות תומכות של נשים רבות שמיהרו להזמין, לשתף ולפרגן לגרינברג, היו גם כאלה שהביעו ביקורת חריפה נגד המחירים הגבוהים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן