שוברת שתיקה: הקומיקאית עדי אשכנזי תוקפת את ערוץ 14, וזה מה שיש לה לומר

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הקומיקאית והשחקנית עדי אשכנזי העלתה סדרת סטוריז מתוך ההפגנה בתל אביב, בהם ניסתה להוכיח כי בניגוד לתמונות המשודרות בערוץ, לא התקיימה אף אלימות מצד המפגינים במקום. כל הפרטים

עדי אשכנזי לא הסתפקה אמש רק בלצאת ולהפגין נוכחות במחאה נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב. היא גם הגדילה לעשות ופרסמה בחשבונה באינסטגרם, אל מול 123 אלף עוקביה, סדרת סטוריז עם תיעוד שלה מתוך המחאה במטרה לסתור באופן מוחלט את הדיווחים החדשותיים שהועברו בערוץ 14, לפיהם מתרחשת במקום אלימות מצד מפגינים.

"לא אנרכיסטים ולא נעליים", כתבה אשכנזי על רקע תמונות של המוני המפגינים נושאי דגלי ישראל. "אנשים טובים שמפגינים עם דגל ישראל, ולא דגל פלשתין", ביקשה להדגיש. "הכי הפוך ממה שרואים בערוץ 14", טענה. "לא דחיפות, לא קללות. להיפך, חיוכים והתרגשות", ביקשה לתאר תמונה אחרת ושונה לגמרי.

בסטוריז נוספים כתבה אשכנזי על רקע תמונה שלה מחובקת יחד עם בן זוגה, איתן בן זקן, שהחזיק בדגל ישראל: "מפגינים אהבה למדינה". לאחר מכן, המשיכה וקבעה "יש תקווה, ולא רק בלב", זאת למשמע ההמנון הלאומי שהתנגן ברקע.

הסטורי הבא של השחקנית והקומיקאית היה סרקסטי והתייחס להשמצות שחוו המוחים בשבועות האחרונים. "זהירות, 'אנרכיה', 'טרוריסטים', 'להלום בהם'", ציטטה אשכנזי. "איפה הפרשים שידהרו על זכויותינו?", שאלה בעוקצנות. מטעם ערוץ 14 בחרו שלא להגיב לדברים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן