דניאל גרינברג הטילה פצצה ועכשיו אייל גולן מגיב

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי דניאל גרינברג, פותחת רשמית את חגיגות חג הפורים ומחפשת את הילדים. יסמין, אלאדין וג'יני. אז היכן הם בחרו לחגוגו? כל הפרטים.

מערכת הפורטל, הבחינה ושמה לב כי חגיגות חג הפרים החלו כבר בבית משפחת גולן, לפחות בחצי ממנה. דניאל גרינברג, גרושתו ואם ילדיו של הזמר המפורסם אייל גולן החליטה השנה לחפש את הילדים מיאל ורון בתחפושות של יסמין ואלדין. כפי שניתן לראות, גרינברג עצמה, התחפשה לג'יני.

כאן המקום לציין ולהזכיר, כי אתמול, חשפנו לכן כאן, בפורטל "עומרי חיון" את סיפור השקת מותג הבגדים של גרינברג. בהקשר זה, דיווחה גרינברג כי היא חווה "התקפי חרדה, חוסר אנרגיה והמון רצון לבכות".

עוד בעניין זה, גרינברג נשאלה על הרגשתה. כך בחרה לענות "אני אהיה כנה איתכן כי זה הדיל בינינו", פתחה גרינברג, "אני בתקופה קצת ירודה אנרגטית, זה מורכב מהמון דברים שאני מקבלת ומבינה. אלה החיים לבנות ולהקים עסק זה לא דבר פשוט, נלוות לזה אחריות אדירה, מעבר לעסק שלי אני גם עובדת ומגדלת את שני המלאכים שלי".

עוד הוסיפה ואמרה גרינברג כי "בשבועיים האחרונים הרגשתי שאני קורסת ומעמיסה על עצמי. זה בא לידי ביטוי בחולי, התקפי חרדה, מיגרנות, חוסר אנרגיות והמון רצון לבכות". מערכת פורטל "עומרי חיון" שולחת חיבוק וירטואלי לגרינברג ומעדכנת כי עדיין נמצאת בחיפושים אחר תחפושת לחג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן