מי רצח את מי? אסי עזר ורותם סלע הולכים עד הסוף עם התעלומה בריאליטי חדש

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי צמד המנחים האהוב של קשת 12 צפוי להוסיף לצד "הכוכב הבא" ו"נינג'ה ישראל", הנחייה של פורמט טלוויזיוני ראשון מסוגו בארץ, שכבר הפך בעולם לאחד האהובים והמדוברים ביותר. כל הפרטים

אז אם חשבתם שההתרוצצות של אסי עזר ורותם סלע בין צילומי "הכוכב הבא" ל"נינג'ה ישראל" יצליחו לעייף קצת את צמד המנחים, שמזוהים כבר עם כבר עם לא מעט מתוכניות הראליטי, כנראה שטעיתם. בימים אלה עובדים בקשת 12 על הפקת גרסה ישראלית לפורמט בינלאומי מצליח, שהפך לאחד המדוברים ביותר בעולם ונחשו מי מתכוון להנחות אותו?

מדובר בריאליטי חברתי בשם "The Traitors" שמבוסס על המשחק הרוצח/העיירה, שכמובן כפי שכבר הבנתם יעלה בהנחייתם של עזר וסלע. עד כה שודר הפורמט בהצלחה במדינות רבות, ביניהן – אוסטרליה, ארצות הברית ובריטניה וכן נמכר ל-17 מדינות שיפיקו לו גרסאות מקומיות.

במסגרת התוכנית קבוצה של ישראלים תתכנס בטירה אירופאית כאשר המטרה היא להישאר אחרון ולזכות בכל הקופה. אבל, חלק מהמשתתפים יקבלו תפקיד סודי ולהוציא בזה אחר זה בסתר את שאר חבריהם מבלי שיעלו עליהם, כדי לזכות בכל הכסף. האם שאר חברי הקבוצה יעלו עליהם בזמן?

הליהוקים לתוכנית החדשה, בהפקת פרימנטל ישראל, החלו בימים אלה והיא צפויה להצטלם בחו״ל בהמשך השנה. אז מה אומרים, הייתם רוצים לקחת חלק בראליטי הבא של המדינה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן