סכסוך חדש? אסי עזר מתפוצץ על רותם סלע וזורק פצצה משוגעת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה את תשומת ליבכם לעובדה כי נראה שטאלנט קשת 12 נראה מעט כועס ומאוכזב מחופשת הבנות אליהן יצאו רותם סלע וגל גדות ולא חסך ביקורת מחברתו הטובה. ואיך רותם סלע הגיבה? כל הפרטים

בזמן שהמנחה והשחקנית היפיפייה רותם סלע נופשת בטן-גב באיי סיישל האקזוטיים יחד עם הנשים הכי לוהטות בעולם ביניהן גל גדות ויעל גולדמן, החצי השני שלה, המנחה אסי עזר, נופש לו בברלין.

אלא שזה לא מנחם אותו בכלל כי המנחה כועס עליה שהיא לא לקחה אותו איתן לחופשה החלומית. זו לא הפעם הראשונה שעזר כועס על סלע על כך שהיא מוציאה אותו מבילויה עם החברות המצליחות והוא ממש לא מתבייש להראות את זה לקהל עוקביו ברשתות החברתיות.

אסי, שיתף את עוקביו בהודעה ששלח לסלע: ״הכי עצוב לי שפעם כשכולם נסעו ‏לחופשה ביוון, ‏אני לא נסעתי כי את לא יכולת לבוא. ‏את כמו יד ימין שלי, ‏יש תא בלב שלי על שמך. ‏למה את נותנת ליעל גולדמן להשפיע עלייך ככה? היא אישה עוצמתית אבל גם את, את מנכ"לית 'דיסקונט' נשמה. אם את לא עונה לי את האמת כי הן לידך עכשיו, אני מבין. תשלחי לי קריצה אם זה המצב", כתב וקיבל קריצה בתמורה, לכן הסיק: "וזו האמת חבר׳ה, רותם נגררה״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן