אסי עזר מטיל פצצה אשר מתפוצצת לכל התעשייה בפנים! לא תאמינו!

אתמול, חשפנו לכם כאן את הצעד הנוסף אשר נעשה במסגרת המאבק נגד ההומופוביה בכדורגל העולמי. שחקן נבחרת צ'כיה וספרטה פראג יאקוב יאנקטו יצא אמש מהארון בסרטון שהעלה לחשבון הטוויטר האישי שלו. כעת, אסי עזר, אחד הטאלנטים הבולטים על המסך, משתף את עוקביו כי חווה איום הומופובי זוועתי. מערכת פורטל "עומרי חיון" עם כל הפרטים

רק אתמול, חשפנו וסיפרנו לכם כי שחקן נבחרת צ'כיה וספרטה פראג יאקוב יאנקטו יצא מהארון בסרטון אמיץ ומרגש ובו אמר את הדברים "כמו כל אדם אחר, יש לי את היתרונות שלי ויש לי גם חולשות". עוד אמר והוסיף "יש לי משפחה, יש לי חברים. לי עבודה שאני עושה אותה הכי טוב שאני יכול במשך שנים, בתשוקה, מקצוענות ובמסירות. כמו כולם, גם אני רוצה לחיות את חיי בחופש בלי פחד, בלי דעות קדומות בלי אלימות. אני הומוסקסואל, ואני לא רוצה להסתתר יותר".

היום, בצער, אנחנו מתבשרים כי טאלנט קשת 12, אסי עזר חווה מקרה אלימות הומופובי מזעזע ברשת החברתית. עזר משתף כי "תשמעו, בעקבות הפוסט שהעלתי על הכדורגלן שיצא מהארון. אישה צעירה שאינני מכיר כתבה לי עכשיו טקסט כל כך מכוער, פוגעני והומופובי בהודעה פרטית. כמובן שמיד חסמתי אותה אבל אני חייב לשאול: בחייאת אלוהים, במקום לכתוב משהו שהורס למישהו את היום, למה לא לתעל את הזמן שלכם בלכתוב משהו יפה למישהו?"

עזר ממשיך ומשתף "במקום להטיח עלבונות בבן אדם שאתם לא מכירים למה לא לצלצל לאמא\אבא או חברה ולהגיד לה שאתם אוהבים אותם?. מתנצל שאני פורק עליכם. כי רובכם המכריע סך הכל סבבה".

עזר מסיים בדבריו ומוסיף "פשוט התרבות הזו של טינוף ברשת חייבת להיפסק. גם אני חטאתי בזה בעבר אבל למדתי על בשרי שזו קארמה רעה ושזה תמיד חוזר אלייך. לפני שאתם מורידים, תחשבו אם לא עדיף לשנות כיוון ולהרים. יאללה שלום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן