תגידו ביי ביי: רותם סלע מסיימת את תפקידה

רותם סלע, המגישה היפיפייה של קשת12 נמצאת ושומרת על מעמדה המיקצועי מזה שנים. דווקא עכשיו, כאשר היא מככבת כמנחת הריאליטי "נינג'ה ישראל" לצידו של אסי עזר ובשבוע הבא עתידה להעלות סדרה חדשה בכיכובה לצד שחקן העל יהודה לוי (גוף שלישי) היא מאבדת קמפיין פרסומי "עסיסי" במיוחד! ומי היורשת? מערכת פורטל "עומרי חיון" עם הפרטים המלאים

אז ככה, לאחר שלוש שנים, רותם סלע ורשת מעצבי הרהיטים "Kaza" החליטו על פרידה. לנעלייה של סלע, תיכנס הדוגמנית שלומית מלכה שתחליף אותה בתפקיד הפרזנטורית, כך נודע למערכת "עומרי חיון".

שלומית, צפויה לחזור בקרוב ארצה על מנת להצטלם לקמפיין החדש. נוסיף ונציין כי, בימים אלה, רותם סלע משמשת כפרזנטורית של "בנק דיסקונט" ומנחה את תוכנית הטלוויזיה "נינג'ה ישראל" לצידו של אסי עזר.

ככתוב מעלה, החל מיום שני הקרוב, רותם סלע תככב בסדרת הדרמה החדשה של קשת "גוף שלישי" לצידו של יהודה לוי איתו היא חלקה נשיקה רטובה ועסיסית על סט הצילומים (במסגרת תפקידם בסדרה כמובן).

ולמי שנחת זה עתה על כדור הארץ, נזכיר כי לוי הלוהט, הוא הגרוש המיתולוגי של היורשת שלומית מלכה. אז מי שווה יותר לדעתם? סלע או מלכה? ספרו לנו בתגובות!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן