קאמבק השנה: דניאל גרינברג ואייל גולן ביחד ויש לי הוכחה חותכת!

אייל גולן ודניאל גרינברג הקאמבק, שלב ההוכחות. לפני כשבועיים, חשפנו בפניכם לראשונה, כאן בפורטל "עומרי חיון" כי אושיית הרשת והזמר נמצאים בהליכי התקרבות משמעותיים. ועכשיו, כאמור, הגיע הזמן לשלב ההוכחות. כל הפרטים

כאמור, הזמר אייל גולן ודניאל נמצאים מזה מספר חודשים בתהליך של "קאמבק". לפני כשבועיים חשפנו לראשונה כאן בפורטל כי "אחרי הפרידה הדרמטית – הזמר אייל גולן ודניאל גרינברג חזרו". אז כמו בכל דבר בחיים ישנו תהליך מסויים. כאן המקום לעדכן ולחדש כי גרינברג הוסיפה "עוקב" לגולן בעמוד האינסטגרם שלו.

לכולנו הרי ברור כי פעולת הסרת "עוקב" אינה מבשרת טובות. מאידך, הוספת "עוקב" זה כבר סיפור אחר לחלוטין. מקורב למערכת האתר, סיפר בזמנו כי "בחודשיים האחרונים, נוכח הנסיבות כי הם חולקים הורות משותפת, אייל ודניאל בילו לא מעט זמן ביחד. כתוצאה מכך, ככל הנראה חזר הניצוץ". עוד הוסיף, הפתיע ואמר כי "הם עדיין מאוהבים. אני מכיר היטב את אייל, הוא אוהב אותה חד משמעית. לפי מה שנראה כרגע, הם מנסים לשמור על פרופיל נמוך מאוד".

עוד נוסיף ונציין כי לאחרונה גרינברג התראיינה לאחד מן אתרי החדשות וחשפה את געגועיה לאייל גולן "אני מאחלת לאייל זוגיות. באחד מימי שישי פשוט התחלתי לבכות, כי עלתה לי תמונה שלו בראש מכין לעצמו לאכול". כך או כך, לפי התחזית, גרינברג וגולן נמצאים בעיצומו של "קאמבק" מטורף. ואנחנו? לא מתכוונים להסיר "עוקב". נמשיך כמובן לעקוב ולעדכן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן