פרסום ראשון: אחרי הפרידה הדרמטית – הזמר אייל גולן ודניאל גרינברג חזרו!

פרסום ראשון, ובלעדי "בחודשיים האחרונים, נוכח הנסיבות כי הם חולקים הורות משותפת, אייל ודניאל בילו לא מעט זמן ביחד. כתוצאה מכך, ככל הנראה חזר הניצוץ". כך, מספר גורם פנימי המקורב לזוג, וללזמר בפרט למערכת פורטל "עומרי חיון".

נראה כי הזמיר המוערך, אייל גולן נמצא בתקופה מצויינת. גולן, מככב בימים אלו בתכנית ריאליטי הכדורגל גולסטאר, לפני מספר ימים הודיע על החתמת זמר חדש בחברת הפקתו (רותם חן לליאם הפקות) ועכשיו, אנחנו מתבשרים כי גם בגזרה הזוגית-רומנטית ישנה התפתחות משמעותית בצורת קאמבק מטורף.

למי שהספיק לשכוח רק בשבוע שעבר, מערכת האתר הביאה לידיעתכם את העובדה כי הזוג הגרוש גרינברג את גולן מבלים ימים ושעות יחדיו. גרינברג, החליטה לענות לשאלות העוקבים ופרסמה גם פוסט בעניין וטענה, כי אין בינה לבין גולן קשר רומנטי וכי הפגישות שלהם הם סביב בתם. עד כאן, נשמע הגיוני וסביר.

מערכת פורטל "עומרי חיון" לא נשארה אדישה לעניין, וחשדה. עברו ימים, וגורם המקורב לבני הזוג, החליט לחשוף כי בני הזוג אשר התגרשו בשנה שעברה החליטו לחזור ולנסות את מזלם בשנית "בחודשיים האחרונים, נוכח הנסיבות כי הם חולקים הורות משותפת, אייל ודניאל בילו לא מעט זמן ביחד. כתוצאה מכך, ככל הנראה חזר "הניצוץ". אותו גורם אמר והוסיף לסיום כי "הם עדיין מאוהבים. אני מכיר היטב את אייל, הוא אוהב אותה חד משמעית. לפי מה שנראה כרגע, הם מנסים לשמור על פרופיל נמוך מאוד".

כאן המקום לציין כי כזכור, בעברו, אייל גולן ידע פרידות ומשברים מתוקשרים אך מנגד גם "קאמבקים" מטורפים כגון סיבוב הזוגיות השני עם הדוגמנית ואם בנו הדוגמנית רוסלנה רודינה. אז האם מדובר ב"קאמבק" נוסף? ברור שכן.

דקות אחרי פרסום הכתבה הבלעדית כאן בפורטל עומרי חיון עלתה תמונה, בינתיים, לא זוגית אך המרמזת על החזרה המדוברת (גרינברג וגולן לובשים טרנינגים זהים לחלוטין! הכי זוגי שיש) ברשתות החברתיות של הזוג המדובר. אנחנו כאמור, מחכים בקוצר רוח לתמונה המשותפת אשר תעלה לרשתות החברתיות ממש בקרוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן