רעידת אדמה: דניאל גרינברג עושה סוף לשמועות על קאמבק עם אייל גולן

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג מוצפת בימים האחרונים בשאלות חוזרות מצד עוקביה ההדוקים לגבי מצבה הזוגי, לאחר מספר צילומים משותפים שלה ושל גולן יחדיו. והשיא, בילוי אינטימי נטול ילדים. האמת? גם אנחנו התבלבלנו. כל הפרטים

גרינברג, עד עכשיו, העדיפה שלא להתייחס ישירות לנושא הצילומים שהעלתה לצידו של הגרוש, גולן. כעת, בצעד נועז, החליטה לעשות סוף לכל השמועות על כך שהיא והזמיר הפופולרי חזרו. אז מה קורה בניהם היום?! התשובות לפניכם.

גרינברג, נשאלה על ידי אחת העוקבות האם היא ואייל גולן ביחד? כגוף השאלה הישירה כך גם התשובה הכנה לא איחרה להגיע והדוגמנית ענתה "לאייל ולי יש שני ילדים משותפים שאנחנו משתדלים לגדל אותם בצורה שתעטוף אותם מכל הכיוונים וחלילה שלא יגדלו בתחושה אחרת מזו."

עוד הוסיפה גרינברג כי "ולכן העבודה היא אך ורק שלנו ההורים. ברוך השם שאנחנו חברים מאוד מאוד טובים היום, כשזורם ונחמד אנחנו בהחלט מנצלים את הזמן למלא את הילדים שלנו באושר ובראייה בריאה לגבי אמא ואבא גרושים".

בנוסף, גרינברג הגדילה ראש, חשפה ושיתפה על ענייני המפגשים האחרונים עם גולן: "בנוסף יש לנו מעגל חברים משותף והגיוני שניפגש באירועים כאלה ואחרים וכן, אפילו נרים כוסית ונגיד תודה. אין מצב לקאמבק, אנחנו לא שם והרבה מעבר. אוהבים ומעריכים אחד את השנייה כאנשים וכהורים לילדים שלנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן