בריטני ספירס בהקלטות נדירות: "אמא שלי ואחותי צריכות ללכת לכלא"

לראשונה מזה שש שנים הזמר הוציאה שיר חדש מאז סיימה את מאבק האפוטרופסות והשתחררה משליטתו של אביה. לאחר מכן היא העלתה ווידיאו בו דיברה על התקופה שנמשכה 13 שנים והגיעה לסיומה בדצמבר 2021.

בריטני ספירס במונולוג מרגש העלתה וידאו בו גוללה את מה שעבר עליה: "התעוררתי הבוקר והבנתי שיש הרבה דברים שמתחוללים בראש שלי שלא באמת חלקתי עם אף אחד", סיפרה הזמרת. "בכנות אני כאן כדי רק כדי להיפתח ולנסות לשפוך אור על מה שעברתי – במקרה שמישהו שצופה בזה עובר קשיים דומים – כדי שלא ירגיש לבד כי אני באמת יודעת מה הוא מרגיש".

עוד אמרה: "שום דבר דבר מזה לא הגיוני עבורי. אני דיברתי ממש במבטא בריטי עם רופא שרשם לי כדורים ושלושה ימים מאוחר יותר היו כוחות משטרה ושלושה מסוקים בבית שלי. ההיקף של הטירוף שלי כלל לשחק במרדפים עם הפאפארצי, שהיה אחד הדברים הכי כיפיים שעשיתי מאז היום הראשון שהפכתי למפורסמת, אז אני לא יודעת מה היה באמת מזיק בזה".

לסיכום ציינה: "אישה אחת הציגה את הרעיון לאבא שלי ואמא שלי למעשה עזרה לו לגרום לזה לקרות. לא היו סמים בגוף שלי, לא אלכוהול, כלום – זו הייתה התעללות טהורה. אבא שלי אהב לשלוט בכל דבר שעשיתי. בכנות הייתי כמו רובוט. לא היה אכפת לי מכלום כי לא יכולתי ללכת לאן שרציתי ללכת, לא יכולתי להעסיק את המטפלות שרציתי לילדיי, לא יכולתי להשתמש בכסף מזומן, וזה היה פשוט משפיל. אז בעצם הייתי בתוך הקונספירציה הזו של אנשים שטוענים ומתנהגים אליי כמו לסופרסטאר, אבל הם בעצם התייחסו אליי כמו כאילו אני כלום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן