מחריף מצבו של השחקן נירו לוי שמאושפז בטיפול נמרץ בין חיים למוות

נירו לוי מערוץ 12 נמצא בין החיים למוות  – הרופאים אשפזו אותו בטיפול נמרץ אבל הוא מתנדנד בין מצב קשה מאד למצב קשה. כעת גם אחיו של לוי מבקש להחזיק אצבעות לבריאותו של השחקן

נירו לוי מאושפז עדיין במחלקה לטיפול נמרץ ועתה נודע כי מחריף מצבו של השחקן. כזכור, התאונה אירעה ביום ו אחר הצהריים, כשהשחקן רכב על אופנוע ברחוב הרב שלמה גורן בתל אביב ונפגע מרכב. החשד שנבדק הוא שנהג הטנדר שפגע בו פנה שמאלה מדרך נמיר לדרום, לכיוון מחלף ההלכה, ועבר באור אדום.

רכב נוסף מאחורי הטנדר פגע אף הוא בלוי שלאחרונה לוי תכנן את חזרתו לבמת התיאטרון. הסוכנות שבה הוא מיוצג פרסמה בחשבון הפייסבוק שלו את התוכניות העתידיות. "ביום חמישי באת לבקר במשרד, לחתום על הסכם לפרוייקט חדש. היית נרגש מהחזרה שלך לבמת התיאטרון… היום היינו אמורות להוציא הודעה לעיתונות, 'נירו חוזר לבמה'".

בנוסף לוי היה אמור לשחק תפקיד משחק מרכזי בצילומים לעונה החדשה של סדרת הנוער "זיגי". בינתיים ידוע כי הוא נפצע באורח קשה והובהל לבית החולים איכילוב. כמה שעות מאוחר יותר הודיעו בבית החולים כי הצוות הרפואי הצליח לייצב את מצבו אחרי שסיים את הניתוח, והשחקן הועבר למחלקה לטיפול נמרץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן