מצמרר! לא תאמינו מה עשתה נינט טייב היום לפני 19 שנה!

היום, ה-28 באוגוסט, בדיוק לפני 19 שנים, עלו נינט טייב, שירי מימון ושי גבסו על הבמה בחוף ניצנים בערב האחרון של פסטיבל "כפר המוזיקה", ומול כ-7000 מעריצים שהתגודדו על החולות ליד הים, התמודדו בגמר העונה הראשונה של "כוכב נולד", שאז עדיין קראו לה "לא נפסיק לשיר, כוכב נולד".

כמעט הכל כבר נאמר ונכתב על אותו ערב, שנחשב להיסטורי ושינה את פני המוזיקה, הטלוויזיה והתרבות בישראל בעשור האחרון. הרייטינג של אותו גמר מפורסם לא היה הגבוה בתולדות התוכנית, אבל ה"באז" שנוצר סביב הגמר היה אדיר, והביא לגל מטורף של אהדה ציבורית לתוכנית, ולזוכה הגדולה נינט טייב, שהפכה לסלבריטי מספר אחד במדינה, תואר בו החזיקה משך כמה שנים טובות.

נינט טייב שרה את "ים של דמעות" של זוהר ארגוב, ביצוע שכלל את הפאוזה המפורסמת בפזמון האחרון ונכנס לפנתיאון הישראלי לנצח. שירי מימון שרה את "דון קיחוטה" של דנה אינטרנשיונל בנאמבר בסגנון לטיני עם רקדניות, ושי גבסו את "אש" של רמי קליינשטיין, בחליפה כסופה שהיתה למיתולוגית.

השופטים היו יזהר אשדות ורוני בראון, מנכ"ל "הליקון", אבל מי שהכריע היו הסמסים של הקהל בבית, אשר קבעו ניצחון לחיילת מקרית גת: 49.3% מהקולות לנינט, 28.2% לשירי ו-22.5% מהקולות לגבסו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן