אמאלהה איזה מתוקים! אייל גולן חוגג למיאל יומולדת בזמן שדניאל ובן זוגה מבלים

הזמר אייל גולן בילה בשבת ביחד עם כל חמשת ילדיו בביתו, בחגיגות יום ההולדת שנתיים למיאל, בתו המשותפת עם דניאל גרינברג. האב הזמין עוגת שכבות ורודה אבל אמה של מיאל נעדרה

הזמר חגג יום הולדת שנתיים לביתו עם קרוסלת סוסים ושלל מתנות שניתנו למיאל מאביה ואחיה ביניהם זוג אופניים חדשים , קורקינט, בובה ועוד. דניאל לא באה מאחר והיא בילתה עם בן זוגה, ממנו הספיקה להפרד כבר.

גולן כתב: "התחלנו בחגיגות יום ההולדת לנסיכה הקטנה שלי, חגיגות באופן הכי מושלם שיש כמו שתמיד חלמתי.. כל המלאכים שלי ביחד אצלי, כל אח הביא לה מתנה, שרים, רוקדים, חוגגים ובעיקר אוהבים. מיאל שלי, אהבה של אבא, נכנסת לחיי וגילית לי עד כמה הלב שלי יכול להתרחב לאהבה אינסופית. את קרן אור בחיי!! כל דקה איתך, כל שעה איתך, כל רגע שאני מצליח להיות איתך, הוא רגע שאני לא רוצה שיגמר לעולם, את ממלאת אותי בנחת ואהבה כמו שרק את יודעת להעניק. כל כך גאה ומאושר שאת שלי".

גולן סיכם את דבריו: "איזו ילדה מיוחדת את, בוגרת, חכמה, רגישה, מצחיקה ואוהבת כל כך, אהבה טהורה ונקייה כמו הלב שלך. אבא מבטיח לשמור עלייך, לעטוף, לדאוג ולהגשים לך את כל החלומות. מזל טוב ילדה שלי". גרינברג הגיבה באינסטגרם לפוסט של אייל גולן וכתבה: "איזה יופי מזל טוב מלכת העולמות שלנו, שתהיי לנו בריאה ומאושרת לעולמים אמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן