אוהד בוזגלו פותח הכל על האקסית: "שברתי לה את הלב, היא לעולם לא תסלח לי"

האקסית של אוהד בוזגלו היא אלכסה ולאחרונה היא החליטה שהיא מתנתקת מהמשולש הרומנטי שהיה לאקס שלה. בוזגלו עצמו החליט לפתוח את כל השתלשלות האירועים בהם הסביר מה קרה שם.

אתמול (שני) התקיימה השקת הסניף החדש של הקליניקה "אפל מדיקל" במושב מצליח בבעלות אגם אפל. אור גפן היה איש היחצ והצילום באירוע שהביא לנו לראשונה את הידיעה למערכת עומרי חיון. בשיחה שערך עם כתבים בוזגלו אמר מה באמת קרה שם אז קבלו את התשובות על פי אוהד: "אני מקווה שאלכסה בטוב. אני מקווה שלקחה החלטה להתנתק וטוב לה. וקמה מזה. ויצאה לחיים חדשים וטובים".

עוד אמר: "אני תמיד אוהב את אלכסה. תמיד היא תהיה בליבי. ומאחל לה את כל הטוב שבעולם. אני ואלכסה כבר לא בקשר כמעט חודש. לא קל, לא קל. מתגעגע אליה. מהיום שהוצאתי את הפוסט, המצב היה קשה להכיל. כנראה קיבלה המון הודעות והיה לה קשה להתמודד עם זה. בחורה שאוהבת מישהו והוא מתאהב במישהי אחרת. אז גם אם הוא עדיין אוהב אותה. היא פגועה והלב שלה נשבר".

לסיכום ציין: "אני מבין את זה ואני מקווה שיהיה לה רק טוב. יש לי רף גבוהה בנשים. אני חושב שלא חסר נשים רגישות. אני אוהב את האחרות, את השונות, את החכמות. את אלה שיודעות ומבינות את החיים האלה. ואת אלה שקולטות אותי ומבינות שבעולם של היום קשה למצוא אמת וכנות. אני לא חושב שאני אהיה במחויבות אי פעם. אבל יכול להיות שדברים יקרו. יכול להיות אפילו שנתחתן בעתיד הרחוק. אהבה עושה פלאים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן