בן אל תבורי מטיל פצצה אחרי שההקלטות שלו מקלל את אורטל עמר האקסית ואת בנו נחשפו

לאחר ההתבטאויות החמורות: בן אל תבורי מגיב: "לא מאחל לאף הורה לעבור מה שהיא מעבירה אותי". הזמר לא יכל היה לשמוע את עצמו מקלל את אורטל והילד שלהם והחליט להגיב לדברים

בן אל תבורי הגיב בסטורי לעקביו ויצא להגנתו בצורה ברורה :"לא הוגן לשפוט בן אדם בכעסו. ככה אומרים, או לפחות ככה שמעתי. את האמת? לא התפלאתי שהיא תדליף את זה. חיכיתי ליום ולרגע ואתם המומים? יש עוד. אז אני מבהיר דבר אחד לכולם. הילד שלי! כן תו! זה הדבר הכי חשוב לי בעולם, ביקום ובכל החיים שאני חי כי בלעדיו אני כלום. לא כסף ולא שום דבר".

עוד כתב: "אני עובר 3 וחצי שנים קשים בבתי משפט, עם הילד על הילד. לא מאחל לאף הורה לעבור מה שהיא מעבירה אותי! אני לא בנאדם שיפרסם הקלטות או הודעות אבל יש הכל. וכמו ששמעתם בהקלטה. אני משלם לה 10 אלף שקל מזונות ואפילו יותר כל חודש. סבבה יש כסף מקבלת כסף. אבל שאני מנסה להתחנן לראות את הילד שלי חודשים. לחוות אותו, להריח אותו, לשחק איתו ואין מענה. איך אבא אחר היה מגיב שמשחקים לו ברגשות עם הילד?"

כזכור, תבורי הוקלט כשאומר: "אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה! אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד. לא מתחייב לזמני שהות – אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי למ###, יא חתיכת שטן, יא זו*ה, יא מסריחה!" מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עליך. בן ז*וה אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל! תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*נה אם הילד חוזר ולא אומר לך – אמא זבל"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן