ג'קי אזולאי לא מוותרת ותובעת את הפקת "הישרדות" עם עורך הדין של שרה נתניהו

כמעט שבוע חלף מאז הגמר של "הישרדות VIP", אבל הסערה סביב מבחן האש עדיין לא עבר מאחר וג'קי אזולאי, שהתמודדה מול אלה אייבינדר, שכרה את שירותיו של עורך הדין יוסי כהן. בימים האחרונים הודיעו בהפקת הישרדות שאלה היא השורדת האחרוננות אחרי בדיקת פוליגרף ובדיקות נוספות שעשו

אם השם של עורך הדין של גקי אזולאי נשמע לכם מוכר, זה בגלל שאחד מלקוחותיו הגדולים ביותר הוא ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. גקי לא מוכנה לוותר ולקבל את ההפס שלה בגמר ועבורה בדיקת מכונת האמת של אלה היא לא קבילה ולדעתה רימו אותה בגמר הגדול – מה דעתכם? עכשיו היא תובעת 600 אלף שקל את הפקת "הישרדות" ו"רשת 13" בטענה שהייתה רמאות בגמר המדובר במהלך מבחן האש בטענה שרצתה ברשת שאלה מרחה מגנזיום על החבל שלה שעזר לחבל להישרף מהר יותר.

כידוע, אלה אייבינדר, שזכתה במיליון שקלים אחרי ניצחון במבחן האש, נתבקשה על ידי הפקת התוכנית לעבור בדיקת פוליגרף שתאמת את גרסתה אחרי שהועלה חשש שמרחה חומר בעירה על החבל – ויצאה דוברת אמת בבדיקה שנערכה אבל לגקי זה לא מספיק מסתבר. בימים האחרונים הודיעו באופן רשמי שאלה היא השורדת האחרונה אבל ג'קי לא מותרת ופנתה לעורך הדין של שרה נתניהו.

אמנם כמעט שבוע חלף מאז הגמר של "הישרדות VIP", אבל הסערה סביב מבחן האש עדיין לא עבר מאחר וג'קי אזולאי, שהתמודדה מול אלה אייבינדר, שכרה את שירותיו של עורך הדין יוסי כהן זאת למרות שאלה פרסמה שנמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף שערכה לבקשת הפקת התכנית. מה יהיה הסוף שם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן