בצער רב… נאלצים לספר לכם מה מצבו הקשה של הזמר אייל גולן

שוב גל שמעות על מצבו של הזמר אייל גולן. מה האמת? גולן שחרר שיר חדש, החשוף ביותר שלו עד היום. לשיר קוראים בזמן האחרון בו הוא מדבר על הבדידות. לקראת החג, במהלך השקה מיוחדת הוא ישחרר בכל שעה קליפ חדש שילווה את האלבום החדש שלו.

בניגוד לשמועות אייל גולן בריא וחי! רגע לפני חג הפסח אייל גולן שחרר עוד שיר חדש. את השקת השיר הנוכחי מלווה מהלך יוצא דופן מבחינתו של גולן שהופך את השיר וגם את האלבום החדש לאלבום ויזואלי, בו כל שיר זוכה לקליפ מיוחד. בסך הכל יכלול האלבום שמונה שירים ושמונה קליפים, מרשים מאד.

את השיר הראשון שנושא את שם האלבום כתבו והלחינו לו אבי אוחיון ואברהם טל. כל שאר הקליפים שילוו את האלבום יסמלו תקופה או חוויה אישית מחייו האישיים והמקצועיים של גולן לאורך עשרות השנים בהן הוא פועל בתעשיית המוזיקה המקומית, ולדברי אנשיו של גולן מדובר באלבום הכי חשוף שלו עד היום.

השנה הצטלבה הוצאת האלבום עם אירועים שאינם קשורים בהכרח למוזיקה: יום הולדת 51 שמתקרב, דיווחים ממדורי הרכילות על חייו המשפחתיים, והשבוע גם החלה, כהמשך לפרשת "משחקי חברה", התביעה האזרחית נגדו מצד שתי נשים שטוענות כי ניצל אותן לכאורה וכמובן הגירושים מדניאל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן