הלם! זה החבר החתיך והחסון של סנדי בר מ"רוקדים עם כוכבים"

כבר שנה וחצי שהדוגמנית סנדי בר מנהלת זוגיות יציבה עם עודד ברק, הייטקיסט בן 51 שניהל בעברו גם זוגיות עם אלינור מילצ'ן בתו של המיליארד ארנון מילצ'ן. עכשיו הוא נחשף

לפי המבטים, הצחקוקים והניצוצות שעפו באוויר, תרשו לנו להגיד שסנדי בר נראית בעננים וזה נהדר – הרבה מאוד זמן לא ראינו אותה ככה. השניים המריאו לאחרונה לחופשה פרטית ועכשיו הוא נחשף, החבר של סנדי בר בשנה וחצי האחרונות.

עוד לפני הטיסה השניים הבחינו בצלמים די במהרה ופינקו אותם בסשן פרצופים משעשעים למצלמה. תכלס, עשיתם לנו טוב על הלב על הבוקר. נכון שכשאתם שומעים את השם סנדי בר (45), מיד יש לכם חשק למילקי, וחשק אפילו גדול יותר להיאבק עליו בסופר מול אקי אבני, AKA האקס שלה? אז היא כבר בעולם אחר.

כידוע, השניים המשיכו הלאה אחרי זוגיות ארוכה וילד אחד משותף, ומאז אבני התחתן עם ניקול מילר ואילו בר מנהלת בשנה וחצי שנה האחרונה קשר זוגי ופוטוגני עם עודד ברק (51), הייטקיסט עם אקסית מיוחסת, אלינור מילצ'ן, שהיא כמובן בתו של המיליארדר ארנון מילצ'ן. במהלך טיסה לחופשה זוגית משותפת שהגיעה לאחר ההדחה הצורמת ב"רוקדים עם כוכבים" וזאת לצד הכיתוב "איזה מסע בייב".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן