סכסוך משפחתי: הגרוש של שיר אלמליח תבע אותה בבית משפט והכל בגלל הילדים

שיר אלמליח ילדה מוקדם מהצפוי אבל הצליחה לשרוד כדי לדווח על כך ברשת. עכשיו מסתבר שיש לה צרות אחרות כאשר הגרוש שלה מאיים לתבוע אותה בכל הקשור להסדרי הראייה

שמונה חודשים בלבד, אחרי שהביאו לעולם את בנם רפאל הסטטוס הגרוש של שיר והאקס שלה, לא הפריע להם להחליט שהם רוצים ילד משותף נוסף, אח או אחות קטנים שיהפכו את רפאל לבן בכור. עכשיו מסתבר שלא הכל ורוד שם. למה? מאחר וזנזורי הגיש בקשה לישוב סכסוך בבית הדין, סביב עניין הקשור לילדיהם המשותפים.

כזכור, המשבר שלהם התחיל מזמן וחילוקי הדעות קשורים להסדרי הראיה שנקבעו ביניהם ולעובדה שזנזורי דורש שאלמליח תסיר את כל התמונות של בנם הבכור מהרשת.  עו"ד שרית פשלי המייצגת את שיר אלמליח הגיבה: "שיר היא אם יחדנית עם תינוק בן כחודש ימים בלבד וקטין נוסף בן שנתיים, שנדהמה לגלות כי בעלה לשעבר ואב ילדיה בזמן כה רגיש הגיש בקשה קנטרנית לעניין פרסום הקטין רפאל ברשתות החברתיות, דבר אשר הוסדר זה מכבר בהסכם הגירושין. חשוב לציין כי שיר מעולם לא מנעה ממייקל קשר עם רפאל , טובת ילדיה היא לפני הכל עבורה וחבל שהאב לא נוהג אף הוא כך".

אסף בוטח המייצג את זנזורי הגיב: "יש להצטער על קיומו של האייטם הזה, אשר פוגע אך ורק בילדיהם של בני הזוג. מי שיודע על הפרשה הזאת הינם אך ורק גב' אלמליח, עורכת דינה, מרשי מיכאל ואנוכי. מפאת העובדה שלא קיבלת את האייטם ממני או ממרשי, יש להסיק כי מי שהעביר אליך אותו הינה הגב' אלמליח וזאת תוך כדי ניסיון נואל לקבל פרסום על חשבון ילדיה, פגיעה בפרטיותם ותוך כדי ניסיון להשחיר את פניו של מרשי. לגופם של דברים הרי שאמנם פנה מרשי אל בית הדין הרבני בטענה כי גב' אלמליח משתמשת באחד מילדיהם של בני הזוג וזאת לצורך פרסומות, דבר אשר הינו בבחינת איסור חמור שביניהם ומהווה הפרה שלו. בידי מרשי תיעוד לכאורה לפעמיים לפחות בהן עשתה זאת הגב' אלמליח. ילדיו של מרשי אינם יכולים. ילדיו של מרשי אינם יכולים ואף לא יהיו מקור פרנסה בעבורה, מה גם שהדבר מהווה את ביזויו של בית הדין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן