אחרי הסרט: לינור אברג'יל מקבלת בשורות קשות – האדם שאנס אותה משתחרר מהכלא!

האם האנס של מיס עולם בדרך החוצה מהכל? לינור אברג'יל הלא היא מלכת היופי לשעבר ומיס עולם לוהקה לתפקיד בסדרה 'המדובב' ותשחק לצד עוז זהבי, אניה בוקשטיין עמוס תמם – נראה כי היא יודעת בדיוק מה הרגע למנף את ההצלחה שלה

לפורטל עומרי חיון נודע שאחרי שידור הסרט על לינור בקשת 12 ביקש האדם שאנס אותה להשתחרר מהכלא מוקדם וכרגע זה נשקל. בלי קשר הקרנת הבכורה של הסרט של לינור אברג'יל עשתה לה רק טוב.  למה? מאחר והיא נבחרה לגלם תפקיד בעונה השנייה של הסדרה "המדובב" המשודרת ב'יס'. הסדרה המדובב עלתה ביוני 2019 ונכתבה על ידי אדם ביזנסקי, עמרי שנהר ודנה עדן ובוימה על ידי אריאל בנבג'י. הסדרה מספרת על אסא (אור בן מלך) שנהג לדובב פושעים בזמן שהותו בכלא. אסא שוחרר ממאסר מוקדם מהצפוי לאחר 17 שנה בתנאי שיהיה מדובב בשירות המשטרה.

אסא משתמש בכישורי הדיבוב המניפולטיביים שלו גם כשהוא חוזר הביתה לקריות, לבית אחיו דוד (עמוס תמם) יזם נדל"ן מצליח שהתעשר מעסקים מפוקפקים ואשתו סופי (אניה בוקשטיין). חברי הילדות של דוד ואסא (שיש להם יד בכניסתו של אסא לכלא) הם עכשיו שותפיו לעסקים של דוד.

לינור עצמה אמרה: "בסרט הזה הבאתי דברים שלא הושמעו מעולם ולא שמעו אותם ממני. זה לא היה לי פשוט לראות את זה, זה כמו לשים מראה מול עצמך, אבל אני יודעת היום להסתכל על משהו שהוא שלי, גם מבחוץ, רכשתי את היכולת הזאת במהלך השנים". עוד הוסיפה: "אני היוצרת של הסרט הזה יחד עם קשת, כתבתי יחד איתם את התסריט, הייתי חלק מההפקה כולל בחירת השחקנים, עבדנו עם צוות מדהים שאגב רובו נשים. צפיתי ביצירה מההתחלה עד הסוף, והיא יצאה חדשנית, משהו שלא נעשה בדרך כלל בסוג הסיפורים האלה ואני שבעת רצון ומאוד גאה בתוצאה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן