"גל גברעם בדיכאון קשה כבר 6 חודשים, המשפחה כמעט אשפזה אותה בבית חולים פסיכיאטרי"

גל גברעם, יוצאת "האח הגדול", החליטה לשתף את העוקבים שלה כי היא חווה דיכאון בחודשים האחרונים. האם רגעי התהילה עלו לה יותר מדי וכעת הירידה למטה קשה מנשוא?

בפוסט מצמרר תיארה גברעם מה שקורה לה כאשר יוצאת האח הגדול, החליטה לשתף את העוקבים שלה כי היא חווה דיכאון ב-6 החודשים האחרונים. היא כתבה:  "לא התביישתי בזה בעבר וגם לא היום, אני בדיכאון כבר חצי שנה". עוד כתבה: "ניסיתי לקפוץ בין לבין להישבר כמה שיותר לעצמי בתוך עצמי כדי שאף אחד לא יראה, אבל אז הגיע הקש ששבר את גב הגמל ולא יכולתי יותר. הפרופורציות שלי לגבי החיים השתנו מאוד, אני לא יודעת מה אני רוצה לעשות כרגע. יהיה בסדר, אני מטפלת בעצמי ואני מודעת לעצמי, זו תקופה והיא תעבור". מקרובים למשפחת גברעם ספרו שבחודשים האחרונים חששו המשפחה למצבה ואף שקלו להתייעץ עם פסיכאטר או לפנות לבית חולים מסודר אבל לבסוף גל שרדה בלי זה.

זה לא תם פה: "הכי הרבה נמאס לי מתחושת האכזבה שמסביבי ואני לוקחת כאן את מלוא האחריות ולא מחפשת אשמים כי לא כל אחד חייב להתמודד עם זה. לא כל בן אדם יכול להתמודד עם זה, לא כל בן אדם יכול או רוצה להכיל דבר כזה וזה בסדר. זה שאני לא עונה לטלפונים, כל אתרי החדשות והבידור שיודעים שאני כרגע לא מתראיינת. כל הגופים המסחריים ומשרדי היחצ שיודעים שאני כבר לא לוקחת עבודות חדשות. החברים שלי שפשוט הפסקתי לענות להם אחד אחת ובן הזוג שהתמודד עם כל כך הרבה דברים שהוא לא צריך".

לסיכום ציינה: "הפרופורציות שלי לגבי החיים השתנו מאוד, אני לא יודעת מה אני רוצה לעשות כרגע, אין לי מושג מה החלומות שלי יותר. יהיה בסדר, אני מטפלת בעצמי ואני מודעת לעצמי וזה בסדר גמור, זו תקופה והיא תעבור. אז יהיו ימים טובים יותר, העיקר לא לכעוס על עצמי ולהמשיך בתוך השקר הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן