משה אשכנזי וזניה נאלצו לפרוש מ"רוקדים עם כוכבים" בגלל זיופים בהצבעות?!

הרקדנית זניה ליבמן שרוק'ת עם משה אשכנזי החליטה להוסיף צהוב לשמלה שלה כצבעי דגל אוקראינה וכאות הזדהות עם העם האוקראיני שנמצא במלחמה קשה מאד בימים אלה

רקדנית רוקדים עם כוכבים עשתה מחווה יפה כאשר לבשה שמלה כצבעי דגל אוקראינה וכאות הזדהות עם העם האוקראיני שנמצא במלחמה קשה מאד בימים אלה – נראה כי היה לה חשוב מאד לתת דגש למצב הלא פשוט במזרח אירופה והיא הצליחה לעורר הזדהות.

כידוע, בין 18 חברי המשלחת הישראלית למשחקי העולם שנערכו לאחרונה נכחו גם ג'ניה ליבמן וג'ניה סובורוב, אשר הגיעו לייצג את ישראל במסגרת האירוע בענף הריקוד וזכו במקום העשירי. ספורט הריקוד הוא חלק מהתאחדות אילת לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים וצמד הרקדנים כבר ייצג את ישראל בתחרויות ברחבי העולם וזכה בשלל תארים, ביניהם המקום הראשון באליפות ישראל שלוש פעמים, מקום תשיעי בסבב הגרנד סלאם 2016, וחצי גמר אליפות העולם לשנת 2015.

ג'ניה מספרת שהכול התחיל ביוזמתה, כאשר ראתה בפייסבוק שג'ניה מחפש שותפה לריקוד. "לא באמת האמנתי שהוא יסכים כי הוא רקדן ברמה עולמית. למרות הכל החלטתי לנסות ושלחתי לו הודעה בפייסבוק בצירוף סרטוני ריקוד שלי. לשמחתי ובניגוד לכל הסיכויים הוא ענה. מאז אנחנו רוקדים יחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן