מייקל לואיס מ"הישרדות" והחברה הפצצה שלו בתמונות חדשות ללא בגדים!!!

בתקופה האחרונה מרי פרגלין בת ה-25 לא ממש מתביישת בקשר בינה לבין מייקל. הבחורה הצעירה מפרסמת הרבה סטוריז שלה ושלו ביחד ועכשיו אתם מקבלים עוד מהחגיגה

מייקל לואיס דואג לשתף את אותן תמונות ועבורנו מדובר באישור לכל דבר וענין שיש בין השניים הללו קשר זוגי אינטימי מעבר לדאחקות והלצות. מאז שמרי חברה למייקל הם נראים מבלים הרבה ביחד, בעיקר להצטלם בעירום. למארי חשבון אינסטגרם הכולל תמונות חושפניות למדי.

על פי הסטורי העמוס הם נהגו לבקר בים, במלונות יוקרה, בטיולים מסביב לארץ ומסעדות עתירות מזון. מייקל לואיס נקשר לאחרונה בהרבה פרשיות ואפילו בקשר זוגי עם דוגמנית אחרת אבל בפועל הוא מתחזק זוגיות חדשה עם בחורה לא ממש מוכרת בביצה המקומית. את השם שלה כבר הכרתם אבל אנחנו נספר לכם שהיא גם בתקופה האחרונה נראתה צמודה ללואיס.

אולי זה הסרטונים החושפניים שכבשו אותה? כזכור, מייקל לואיס חצה את הגבול מאחר ומדובר בהשראה לא בטוחה בכלל כשהוא רכב ללא בגדים וקסדה על אופנוע. הוא גם ניצל את המומנטום והרעש שנוצר סביב סרטון העירום שלו, כדי לקדם לא רק את ההרצאה אלא גם לקבל קמפיין. שיר יכולה להיות מרוצה למרות פער עשר השנים ביניהם – אנחנו נמשיך לעקוב אחריהם כמובן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן