תיעוד מטריד! תקפו אותה לאור יום – לא תאמינו מה עשו לאילנית לוי המסכנה

אחרי שחזרו לאחרונה להגיש יחד את התכנית שלהן ביום שישי הרשו לעצמן החברות הטובות גלית ואילנית לצאת ביחד לטברנה יוונית ולהנות מארוחת ערב טובה, שירים מקומיים וחפלה מרשימה

צפו בחפלה של גלית ואילנית לוי. נראה כי מאז שהשתיים שחזרו לאחרונה להגיש יחד את התכנית שלהן ביום שישי הן רק חיכו לצאת ביחד לטברנה יוונית ולהנות מארוחת ערב טובה, שירים מקומיים וחפלה מרשימה – הקול של אילנית בהחלט משהו שצריך לתת עליו דגש.

גלית גוטמן סיפרה: "אני אוהבת את הכסף שלי יותר משאני אוהבת את הכסף של כל אחד אחר, וגם את הבית שלי, ואני ממליצה לנשים לא להסתמך על כסף של אף אחד. בעיניי אין דבר חשוב יותר לאישה מלצאת לעבוד. זה בסיסי. זו השפיות שלך, הקידום שלך, הכסף שלך. לצערי, אחרי הילד השני נשים מוצאות את עצמן מחוץ למעגל העבודה מבחירה שלהן, או כי הבעל אומר, 'שבי בבית, יש לי משכורת מצוינת"'.

כך או כך, כבר שמונה שנים וחצי היא בזוגיות עם איש העסקים ואספן האמנות יגאל אהובי ומאורסת לו משנת 2017. "כרגע חצי שבוע אני בבית וחצי שבוע אצלו, וזה סידור שעובד מקסים. הבנות שלי רק מחכות שאני אלך מהבית". האם בקרוב נראה חתונה? בינתים בחפלות היא נהנית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן