דניאל גרינברג חושפת אם היא עושה קאבמק וחוזרת לאייל גולן או שהיא בכלל בזוגיות חדשה???

דניאל גרינברג חשפה גם את סימני המתיחה שנותרו לאחר הלידות של מיאל ורון. העוקבים שעלו מולה ברשת תהו איך היא מרגישה עם זה , האם זה כואב ומה היא הולכת לעשות? וגם ענתה לשאלות על קאמבק עם אייל גולן ועל שאלה האם יש לה בן זוג או שהיא בכלל רוצה זוגיות בשלב הזה של חייה

בסדרת שאלות ותשובות עם העוקבים שלה, דניאל גרינברג חשפה גם את סימני המתיחה שנותרו לאחר הלידות של מיאל ורון. עוד היא אמרה לעוקביה שהיא לא מוכנה עדיין לאהבה חדשה ושגירושים זה תמיד כואב, למרות שהיא מנסה להציג שהיא בסדר. הגולשים תוהים לאמינות הדבר.

היא הגיבה: "אין דבר כזה לקבל גירושין נכון ובלי כאב. הכל עניין של זמן והשלמה עם הסיטואציה. כשיש ילדים בתמונה, זה תמיד כואב. אבל השאלה מה יותר כואב, שם את צריכה להיכנס לתמונה כאישה שמובילה את החיים שלה למקום בו היא רוצה להיות. כל עוד אין ילדים, זרמי אחותי, זה המצב הקליל ביותר, העיקר שתהיי ותעשי רק מה שעושה לך טוב".

בשאלה על זוגיות חדשה או קאמבק עם אייל גולן היא אמרה: "אני לא נביאה, והחיים הוכיחו לי לא מעט פעמים שדברים קורים מבלי שמצפים להם. אבל רואה את עצמי? וואלה בקושי יש לי זמן לעצמי, אז לא רואה את עצמי מתעסקת בשום דבר אחר חוץ מהילדים שלי והעסקים שלי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן