סוף סוף היא מדברת! רותם סלע חושפת לראשונה מה היא חושבת על פרשת אסי עזר

רק לפני חצי שנה רותם סלע נדרשה לצבוע את שיערה במסגרת תפקיד חדש לסדרה ״ירושלים״ אבל שברגע שהצילומים נגמרו, סלע חזרה מייד לבלונד – אז מה גרם לה לשוב לצבע הישן?

הבלונד המוזהב שמלווה אותה מתחילת הקריירה שלה על המסך שוב ירד מהראש של רותם סלע. למה? כי רגע לפני שהסדרה י-ם עולה לאוויר, נדרשו בהפקה להשלים עוד מספר ימי צילום לסדרה, והכוכבת נאלצה לצבוע שוב פעם את שיערה לחום.

השבוע היא הגיעה לירושלים וחזרה למדי השוטרת שלה, לטובת התפקיד שהיא משחקת בסדרה עם שיער חום. הסדרה, שיצר דוד אקרמן ויביים אילן עבודי, תכלול ככל הנראה 10 פרקים. רותם סלע תגלם בסדרה החדשה קצינת בילוש וצביקה הדר יגלם מפקד במשטרה בדרגת סגן ניצב. לצידם, ישתתפו בסדרה גם כוכב הרשת המצליח קווין רובין שיגלם בסדרה עוזר רב והשחקן דורון בן דוד שמוכר בזכות השתתפותו בסדרה "פאודה".

אגב, גם נסרין קדרי תיקח חלק בסדרה ותגלם אשה הנשואה לאיש עסקים דתי קיצוני שהופך עם הזמן לאלים ומכה אותה. השחקן והמנחה צביקה הדר והמנחה והשחקנית רותם סלע יככבו בסדרה חדשה ומושקעת ביותר של הוט שתיקרא "ירושלים" שצפויה  לעלות לשידור בשנה הקרובה. מדובר בסדרת מתח דרמה משטרתית שתעסוק בשוטרים המוצבים בעיר העתיקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן