"שלומי שבת נפטר בטיפול נמרץ" – כל האמת על ההודעה הדרמטית שרצה ברשת

הלך לעולמו? פוסט של האקרים רץ ברשת והתפרסם בקבוצות ב"פייסבוק" ומבשר כי שלומי שבת נפטר – זאת לא הפעם הראשונה שמופצות שמועות על מותו של שלומי שבת – אז מה האמת? תמשיכו לקרוא!

שוב שמועות שקריות על מוות של מפורסם, הפעם על כך ששלומי שבת הזמר מצא את מותו בבית חולים לאחר שחלה שוב פעם בקורונה. פוסט של האקרים רץ ברשת והתפרסם בקבוצות ב"פייסבוק" ומבשר כי שבת נפטר. כל זה קורה בדיוק כאשר משרד הבריאות מדווח על התפרצות של הקורונה בישראל.

האקרים מחו"ל ניסו להביא לכניסות של גולשים ישראלים ללינק זדוני על מנת לפרוץ למחשבים. הפוסט עצמו פורסם בעמוד המתחזה לעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "וואינט" ובגלל זה קיבל חשיפה גדולה. זאת לא הפעם הראשונה כאמור ומדובר בפייק ניוז לחלוטין.

חשוב לציין כי מדובר שוב פעם באתרים ערביים אשר מפיצים פוסטים שקריים כאשר הם מדווחים על מוות שלא היה, זאת לאחר שירון אילן הפך למוקד של השבוע עקב החתנוה שלו. זאת לא הפעם הראשונה שדיווחים כאלו עולים לפייסבוק ומקורם מעבר לים אבל בקרבתו של ירון אילן לא מתרגשים לעת עתה.  מי שעומד מאחורי הפרסומים החדשים עליו זהו האקר שגם עמד מאחורי הפצת הסרטונים האינטימיים של איתי לוי, לכאורה. חשוב להוסיף כי מרבית מתקפות הסייבר בעולם אינן מוחשיות, ולקורבן כמעט ואין יכולת להבחין בה. בכל אופן לירון אילן שלום ונראה על פי הרשתות הפרטיות שלו שהכל תקין עכשיו. רק בריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן