צפו! משה פרץ מקבל הצעת נישואים בשידור חי מגבר ב"אקס פקטור לאירוויזיון"

הזמר מיכאל בן דוד עלה לבמה של אקס פקטור ולפתע כרע ברך מול משה פרץ ושאל אותו אם הוא מסכים להתחתן איתו, ספק ברצינות ספק באמת – איך הגיב פרץ?

באחד האודישנים האחרון ששודר של אקס פקטר מיכאל בן דוד עלה לבמה של אקס פקטור ולפתע כרע ברך מול משה פרץ ושאל אותו אם הוא מסכים להתחתן איתו, ספק ברצינות ספק באמת – משה פרץ היה המום מהמהלך הזה שקרה בדיוק שניה אחרי שמיכאל שר את “אמור שלום" של שוקולד מנטה מסטיק.

כאמור, בין השופטים בפאנל היה גם הזמר משה פרץ שהיה שופט אורח וזכה למבטים מכיוונו של בן דוד. כשסיים בן דוד את השיר שלו הוא כרע ברך מול פרץ ושאל “התינשא לי?". בהפקה גנזו את הקטע והוא לא שודר. בראיון שהעניק דיבר מיכאל בן דוד על הילדות הקשה שעבר: "בגלל הקול שלי התעללו בי בילדות, זרקו אותי לפח, היכו אותי. שנים לא הוצאתי הגה. כל החיים שלי זה משבר זהות. כילד שגדל לבד, בלי שמישהו יסביר לי מה זה להיות הומו, בלי שמישהו יגיד לו שזה בסדר, בלי שמישהו ידריך אותי איך אני מגן על עצמי. הוא מייצג את אלה שלא מבינים מאיפה זה בא, את אלה שרואים באופי שלי ובדמות התיאטרלית שלי זיוף ומשהו שהוא לא אמיתי. אני מאוד דרמטי, קיצוני ואני אוכל את הראש".

עוד אמר: "היה לי חשוב להראות לו את האמת שלי דרך הביצועים שלי. מקווה שהצלחתי. אביב דרש ממני לעבוד פחות, להיות יותר פשוט, לא להתאמץ, לא לשחק אלא פשוט להיות אני וזה מספיק. בזמן לימודי המשחק הכרתי את בן זוגי הראשון, ולאימא היה קצת קשה לקבל את זה. הרי כבר עברו שנים, עכשיו אני גדול ובוגר, והיא שואלת – מה עם אישה וילדים? אני אומר לאימא, 'יפה שלי, אני אוהב גברים'. היה לה מאוד קשה. התנפץ לה החלום."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן