כל כך עצוב לספר לכם את זה! בר רפאלי ואמא שלה ציפי רפאלי כבר לא… מסכנות…

למרות החשש הרב מהעלייה בתחלואת הקורונה צילומי הדוקו-ריאליטי "הרפאליז" – שצפוי לעקוב אחר חייהם של בני משפחת רפאלי ממשיכים להצטלם כרגיל בימים אלה

לפני חצי שנה משפחת רפאלי היתה בניהול משא ומתן לצילומי סדרת דוקו-ריאליטי בהוט ובנושא לא היו שינויים של הרגע האחרון, המשפחה המפורסמת מצטלמת בחודשים האחרונים לדוקו-ריאליטי סטייל "משפחת קרדשיאן". את הסדרה מפיק יואב גרוס, ולפי מה שקורה כרגע בחייהם – נראה שמדובר בסדרה שהולכת להיות מרתקת. הצצה לסדרה נחשפה וגם הרגעים הראשונים של ציפי רפאלי אחרי היציאה מכלא נווה תרצה.

גורם בהפקה אמר: "הייתה התלבטות גדולה האם לטוס ולצלם מעבר לים בגלל התחלואה, בסוף לאחר בדיקות עם הגורמים האמונים על הנושא, הוחלט כי אין מניעה לטוס. כמובן עם נקיטת משנה זהירות". בכל הנוגע לקורונה, בהפקה לא לקחו סיכון – ורק מי שהתחסן הורשה לטוס ולהיות בסביבתה של רפאלי.

הדוגמנית צפויה להמשיך ולצלם יחד עם בני משפחתה את תוכנית הריאליטי, כשהמצלמות מלוות אותם מסביב לשעון בין המסיבות אליהן יוצאת בר, שחרורה של האמא ציפי מהכלא, והקלטות של האח און באולפן. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הריאליטי צפוי לעלות בעוד שלושה חודשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן