הלםםםם! אתם לא תאמינו כמה קילו ירד יובל המבולבל ב"הישרדות"

אחרי שהודח בפרק האחרון של הישרדות, התפנה יובל המבולבל (יובל שם טוב) שספג אש ציבורית לדבר על הסכסוכים על האי, על המשקל שהשיל ועוד

יובל המבולבל ספג אש ציבורית בגלל היחס הקר שלו לליה ופעם נוספת אחרי ההערה כלפי קובי מאור והמשקל העודף שלו. יובל עצמו השיל משקל משמעותי באי והערכות מדברות על 18 ק"ג שהוריד שם, בהחלט נאה. עכשיו הוא מסביר איך זה קרה ומה ההרגשה שלו.

תחילה אמר: "התנצלתי על זה וגם הגבתי בפוסט שלו, למרות שהוא היה חריף מדי לטעמי. כבר באותו הבוקר שלחתי הודעה כדי להבהיר שזה נאמר בצחוק, ואז התנצלתי באופן אישי כשהבנתי שהוא פגוע. ואחרי כמה שעות פתאום יצא פוסט. אני גם לא חושב שהוא כתב את הפוסט. זה לא מתאים לו. גם רואים על המסך שאמרתי את הדברים בהלצה. אמנם מיותרת, אבל בהלצה. התנצלתי, ומגיעה לו ההתנצלות. באופן כללי שורדים צריכים לדעת להשלים עם מה שקרה על המסך, לא לנסות עכשיו לתרץ. צריך לקחת אחריות".

על הסכסוך מול ליה: "ליה צלצלה בפעמון כשרצו להדיח אותה, וככה באופן אוטומטי העבירה את ההדחה אלי. אני לקחתי את זה מאד קשה. יש הרבה אנשים שלא מסכימים איתי, כי בסופו של דבר לזה הפעמון מיועד. טכנית זה נכון, אבל לקחתי קשה כי היא לא התייעצה איתי".

על עתידו:"ממשיכים בשגרה, למרות שמקבלים המון ביטולים – זה כאב ראש בשביל ההורים לעשות בדיקות כדי לבוא, ולכן האולמות לא מפוצצים כמו בדרך כלל. זה גם סוג של הישרדות – להתעקש להכניס שמחה ואור וגם להתפרנס בתקופה כזאת. בינתיים אני מצליח לצוף מעל המים ולקיים את ההצגות, ובמקביל, מאז שחזרתי ישבתי וכתבתי מופע למבוגרים, סוג של הרצאת סטנדאפ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן