הראל סקעת בהודעה דרמטית: "זה המצב הבריאותי המטלטל וכואב של התינוקת שלי"

לפני חצי שנה חגג הראל סקעת יום הולדת 40, ונראה שהוא יכול לחגוג בגדול. רק בשנה האחרונה הוא הספיק להינשא לבן זוגו עידן רול ועכשיו הוא מדבר על הילדים שלו

מה קרה לתינוקת הקטנה של הראל סקעת ועידן רול? רק לאחרונה היא נולדה ולפי גורמים שמקרובים לזוג ספרו לפורטל עומרי חיון שהקטנה חשה ברע ולבסוף כמעט נלקחה לבית החולים אבל אז מצבה השתפר ולבסוף שחרר הודעה דרמטית לתקשורת על מצבה הרפואי. נזכיר לכם שסקעת הביא לאחרונה לעולם בת בהליך פונדקאות (אחות לבנם הבכור), והוא אף הגיע לראשונה להופיע באמפי קיסריה. ואם כל זה לא מספיק, אז סקעת שחרר שיר חדש ומקפיץ בשם "בא לי".

בראיון הוא אמר: "שני ילדים בבית זה דבר מאתגר. יש לנו אמנם הרבה עזרה מהמשפחה, אבל יש לי גם המון צביטות בלב על כל דקה שאני לא נמצא איתם. הייתי בטוח שאהיה אבא יותר משחרר, אבל הרצון שלי להיות איתם ולידם הרבה יותר גדול ממה שחשבתי שיהיה. אני נהנה מהם מאוד, הם מדהימים".

עוד אמר: "ארי הוא אח גדול מושלם לאיסלה, ועידן הוא גאווה מאוד גדולה. אני מסתכל על דברים שהוא עושה, ואני חושב שכל אזרח במדינת ישראל צריך להיות שמח שיש אדם כמוהו בממשלה. ואני יודע שאני לא אובייקטיבי. זו באמת היתה שנה מטורפת. שנה של מלא בשורות ומלא עשייה ומלא דברים מאושרים שקורים, גם בעבודה וגם בחיים האישיים. אני משתדל לעצור ולנשום וליהנות מכל מה שיש, ולהגיד תודה תוך כדי המרוץ. מחרתיים יש קיסריה והיום יוצא שיר חדש ומופע חדש, וזה מדהים. ובבית יש לי ילדה חדשה, וזה מהמם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן