המאפרת הסודית חושפת: "הכרתי אישית הרבה בנות צעירות ששכבו עם אייל גולן"

שינה ריי, מאפרת ה-VIP שמוכרת בלוס אנג'לס פתחה דברים מאוד קשים על אייל גולן: "בחורה תמימה שהיא רואה את אייל גולן בטלוויזיה עם רולקס, ומכוניות. ובחורות נופלות לרגליו".

בראיון שהעניקה שינה ריי, מאפרת ה-VIP שמוכרת בלוס אנג'לס היא פתחה דברים מאוד קשים על אייל גולן. זה קרה בתכנית של ערוץ TV GRAM ושם היא הוסיפה: "בתור אחת שמכירה איתו וגדלה איתו באותו מקום, קודם כל אני חושבת שכל מי שנמצא בתעשיית הבידור. לכולם יש כח. עכשיו בואו לא נהיה תמימים ונשחק משחקים. אני רואה שכל מיני אנשים כותבים 'אייל היה הכי מדהים עם אילנית"'.

עוד ציינה: "גם אילנית הייתה ילדה בת 21 שהתלהבה ממעמד וכסף. אחרת היא לא הייתה מתחתנת וסליחה שאני אומרת את זה בצורה כזאת בוטה.. אף בחורה יפיפיה מהממת בת 21 לא תתלהב לצאת עכשיו עם איזה תימני שגדול ממנה בכל כך הרבה שנים שמדבר בח' וע. אני לא יודעת איך קוראים לאשתו האחרונה של אייל גולן אבל בואו לא ניתמם, גם היא התלהבה מהמעמד ומהכסף. גם אילנית התלהבה מהמעמד ומכסף. זה לא שהם היו צדיקות שהם הכירו אותו, למרות גילן הצעיר."

לסיכום אמרה: "בחורה תמימה שהיא רואה את אייל גולן בטלוויזיה עם רולקס, ומכוניות. ובחורות נופלות לרגליו והיא באה מבית שאין לה כסף. הם עשו לאייל גולן, חצי מהעבודה! הוא אפילו לא צריך להתאמץ. אני הכרתי אישית מלא בחורות צעירות שהיו שוכבות איתו על בסיס קבוע. בוא אני אגיד לך משהו, אני לא מאמינה שאייל גולן שכב עם קטינות. אני לא מאמינה. מההכרות שלי איתו ואני מכירה את אייל גולן מאז שהיה בן 14. אני לא מאמינה בחיים, שבמעמד שלו ולפי איך שאני מכירה את האופי שלו שהוא ישכב עם קטינות. אני לא אומרת שהוא לא עשה דברים שאנחנו נרים גבה, יכול להיות שהוא עשה דברים אחרים. אבל אני באופן אישית לא מאמינה שהוא שכב עם קטינות."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן