אשתו של ג'ובאני רוסו חושפת: "הוא בגד בי והכניס אישה להריון, אני רוצה להתאבד"

אף אחד לא האמין שהאהבה של מאיה וג'ובאני רוסו תשרוד את כל המשברים אבל בראיון משותף סיפרה מאיה על ההצלחה

בראיון משותף לידיעות של מאיה פישל וגובאני רוסו, דיברה מאיה על הקשיים והמשברים שחוו: "ג'ובאני צלצל ואמר לי 'הפעם אני בא לתמיד. התגרשתי'. ואז הוא הכניס מישהי אחרת להריון. רציתי למות. ניסיתי להתאבד. כשראיתי את התמונות של בתו צללתי למשבר עמוק".

עוד אמרה: "אבל אז, כששכבתי על הרצפה, מרוסקת, ג'ובאני ניגש אליי, נתן לי יד, משך אותי למעלה ואמר לי, 'מאיה, אני נשבע לך שאת בחיים לא תבכי בגללי'. כל החברות שהזהירו אותי מג'ובאני התחתנו ובגדו ונבגדו והתגרשו. רק אנחנו נשארנו יחד, והסיפור שלנו הסתיים בהפי אנד, בחתונה".

עוד ציינה בשיחה: "אמא שלי הייתה הראשונה שראתה את התמונה, שג'ובאני לא איתי במאה אחוז בגלל שהוא נשוי ושאני איתו במיליון אחוז בגלל שבלעדיו אין לי חמצן. היא גם שמעה שכל החברות שלי מזהירות אותי מפני הדון ז'ואן שאפילו בגיל מאה יתנהג כמו פרפר. אז אמא שלי הושיבה אותי לשיחה ואמרה לי, 'מאיה, כל החברות שלך מדברות מקנאה, תפסת את הגבר הכי מדהים בעולם, אז תתרכזי בו ותתעלמי מכל השאר'. ואמא שלי צדקה. כל החברות שהזהירו אותי התחתנו ובגדו ונבגדו והתגרשו רק אנחנו נשארנו יחד, והסיפור שלנו הסתיים בהפי אנד, בחתונה, אבל כשהכרתי את ג'ובאני לפני 23 שנה במדרגות הנעות בקניון עזריאלי, לא ידעתי שמחכות לי 17 שנים של סבל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן