הגרושה שלו בהלם! אביבית בר זוהר משיקה את החבר החדש – קוויון

אביבית בר זוהר משיקה את החבר החדש שלה, קווין, בדיוק שבוע אחרי הדרמה הגדולה אשר התחוללה בינה לבין אשתו/גרושתו – חגיגה בביצה?  

אחרי השבוע הסוער והקשה בו חשפה אביבית בר זוהר את הצד שלה בפרשת קווין ואשתו, היא והוא לקחו רגע של נחת ויצאו לבלות כדי לנקות את הראש מכל הבלאגן. הזוגיות של אביבית בר זוהר היא תמיד משהו מעניין מאד כך אומרים. אז הנה, אחרי השבוע הסוער והקשה בו חשפה אביבית בר זוהר את הצד שלה בפרשת קווין ואשתו, היא והוא לקחו רגע של נחת ויצאו לבלות.

אחרי כל הדרמות אמרה הכוכבת: "אני לעולם לא אגנוב גבר של אף אישה. קווין בתהליך גירושים הרבה לפני שהכרנו, היא מסרבת לתת לו גט. בימים האחרונים אני עוברת ימים לא קלים, ימים של הרבה עצב, הרבה בכי, הרבה חוסר צדק, כי אני יודעת כל כך הרבה דברים ועברתי כל כך הרבה בחודשיים האחרונים בגלל קווין והפרודה שלו. אני ספגתי וספגתי ושתקתי כל כך הרבה זמן".

כידוע, לטענת האישה הקודמת של קווין , אביבית ובעלה גרים יחד: "אביבית ובעלי גרים ביחד בדירה בתל אביב אני שומעת מהילדים שלי שאביבית איתם. מטפלת ומתנהגת כאילו זה הבית שלה. בסרטונים שהם שולחים לי אני רואה את אביבית ברקע. כל זה קורה בזמן שאנחנו עדיין נשואים כשאני עוד מעכלת את העובדה שבוקר אחד הוא קם והודיע לי שאני לא אשתו יותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן