הבת הקטנה של כוכב "האח הגדול" קיבלה פצצה לפנים! זאת הבחורה שפוצצה אותה!!!

נטע פייגנבוים, שחקנית כדורסל בהוד השרון בליגת הנערות הייתה קורבן לאלימות קשה על המגרש במהלך משחק מול מכבי חיפה. נטע היא ביתו רונן פייגנבוים

רונן פייגנבויים תיאר את מה שקרה על המגרש: "אחרי עשרות הודעות של אנשים מכל קצוות העם שחיממו לנו את הלב, מוציא הודעה זאת. במשחק מדקה ראשונה חיפשו להוציא את נטע מהמשחק בכל האמצעים היו קשרים. לשמוע מישהי אומרת לך שמאיימת עליך בזמן משחק לא צריך לעבור לסדר היום".

עוד כתב: "נטע נגשה לשופט מספר פעמים להתריע גם על המילים שספגה וגם על באוטאליות. בסרטון של הפציעה ניתן לראות בברור אך היד יורדת לפנים של נטע לאחר המהלך. תביטו טוב בזמן הפציעה אף לא שחקנית אחת או מישהו מהצוות של הקבוצה היריבה ניגש לבדוק בשלומה או לבקש סליחה כולם בורחים… בימים הקרובים אנו בודקים את כל המהלכים שנפעל שדברים כאלו לא יחזרו על עצמם ושחקנית או איש צוות שצריך לתת את הדין יעשה זאת".

לסיכום ציין: "אני 20 שנה הייתי בספורט פעיל ו40 שנה מעורב בספורט ככה שאף אחד לא ילמד אותי מה זה לשחק חזק מה זה ספורט !! יש קו אדם שאתמול נחצה .הגרוע מכך שלא מצאו לנכון לבקש סליחה . חינוך זה מעל הכל, יש פה מאמנים שמה שמעניין אותם זה ניצחון בכל דרך גם אם צריך לדרוך בדרך על ספורטאי אחר לפגוע בו נפשית ופיזית . אנשים כאלה אסור להם להיות בספורט בכלל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן