הודעה מצמררת! אופירה אסייג יודעת מה קרה לילד הקטן שלה???

המגישה המפורסמת חגגה בגדול לאחרונה. איך? יום ההולדת של בנה אייל ריגש אותה עד מאד והיא העלתה פוסט שכולו אהבה לבן החמוד שלה

אופירה אסייג ברכה את בנה וכתבה: "12/12/12 יום הולדת שמח גורי של אמא. אייל שלי נולד בתאריך היסטורי וכל יום זו חוויה לגדל אותו. מי שמכיר אותי יודע, אייל זה הבייבי שלי והוא הרפתקאה הכי גדולה שלי. הוא קורא לי אמא חמש מאות פעם במהלך היום ואני נהנית לענות לו ״כן גורי שלי".

עוד ציינה אסייג: "הוא המוסיקה של חיי והשמחת חיים של הבית. איילי, אמא תבוא בשבילך עד אוסטרליה ברגל בשביל חיבוק. מאוהבת מקסימום ומכורה קשותתתתתת. אני מאחלת לך הכל נינג׳ה קטן ושלא ניפרד לעולם. אמא". 

רק לאחרונה, אשת התקשורת והמגישה אופירה אסייג הגיעה לירושלים לפגישה שפרטיה נשארו חסויים. המגישה תיעדה את המפגש עם יצחק (בוז'י) הרצוג ואשתו מיכל, וזכתה לשבת בטרקלין האירוח הרשמי בו התארחו לפניה אורחי עבר חשובים שעברו בבית שבשכונת רחביה. הפגישה בין אסייג והרצוג ארכה מספר שעות וכללה גם ארוחת צהריים במשכן הרשמי בבירה, ותוכן הפגישה נשאר חסוי. אולם, לפי התמונות והתיעודים שעלו ברשתות, נראה שאסייג לא בילתה סתם אצל הנשיא וייתכן כי מדובר בראיון שערכה עם הרצוג לקראת התוכנית שמשודרת בסוף השבוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן