הפקת "הזמר במסכה" קורסת!!! עומרי חיון חושף את 4 המפורסמים מתחת למסכה שהגיעו לגמר הגדול!!!

חשיפת השמות של המפורסמים מאחורי המסכה רגע לפני הגמר הגדול דלפה לרשת. אז מי הם השנאוצר, הגורילה, השיבולת והספגטי?

רגע אחרי הפרק ששודר עם רמזי השירים, אנו מציגים את הניחושים שרצים ברשת בימים האחרונים – אז מי יפגע בול ומי ישאר עם הפה שלו פתוח? שימו לב לפיתרון כי קרב הניחושים סביב התחפושות ב"הזמר במסכה" השתלט על כולם בערך כאשר עוד ועוד מפורסמים מוצאים עצמם כחשודים.

הספגטי  הוא כנראה עוז זהבי  זאת למרות שאופירה אסייג ניחשה שאולי לא מדובר בזהבי, אלא באיש הטלוויזיה צביקה הדר. ניחוש נוסף שנזרק לאוויר הוא הפזמונאי והשחקן דן תורן, שקולו דומה לקול הספגטי המזמר.

מי את השיבולת? אליאנה תדהר למרות שצדי צרפתי ואופירה אסייג חושדים שמדובר במישהי מבוגרת יותר מאליאנה. בתוכנית האחרונה הם חשדו שמתחת למסכה מסתתרת מיכל ינאי. טוב לפחות מדובר בכוכבת ילדים נוספת.

מי שם מתחת לגורילה? השופטים החליטו שמדובר ברן דנקר אבל ברמזים נאמר שהגורילה חוזרת השנה. זה מסתדר עם ההנחה שמדובר ברן דנקר, שחזר השנה לתעשיית המוזיקה והגיע למקום הראשון במצעד השנתי עם שירו החדש.

לסיכום, השנאוצר הוא הקומיקאי נדב אבקסיס, שאולי מסתתר מתחת למסכה, על אף בעבר הצהיר כי אחרי שהודח מוקדם מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים" הוא לא מתכוון להשתתף שוב בתוכנית שבנויה על הדחות. אז מה נראה לכם? הפעם הוא יזכה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן